Pomysły Stajsz
+2
nanika
Admin
6 posters
Strona 1 z 1
Pomysły Stajsz
No więc:
1. PvP ZONE - miejsce gdzie jest dużo stacków, trapy itp., żeby było gdzie robić większe wary.
2. Widoczność questów na acc, jak achivmenty WSZYSTKIE, oraz te które już zrobiłeś.
3. Widoczność ile zostało mobków do zrespienia bossa, ale nie żeby każdy mógł zobaczyć, tylko np. expisz sobie na samu, jeżeli zabiłeś ich co najmniej 100, możesz sprawdzić np. Check "Red Samurai, i wtedy wiadomo kiedy można się go spodziewać mniej więcej. Oczywiście warunkiem musi być, że expisz na danym typie mobków(stąd te 100).
4. Jedna zamiana taska na 24h. Czasem zdarza się, że trafi się task, którego po prostu nie mamy ochoty robić bądź mamy 2x pod rząd ten sam task, taka możliwość to fajna sprawa moim zdaniem.
1. PvP ZONE - miejsce gdzie jest dużo stacków, trapy itp., żeby było gdzie robić większe wary.
2. Widoczność questów na acc, jak achivmenty WSZYSTKIE, oraz te które już zrobiłeś.
3. Widoczność ile zostało mobków do zrespienia bossa, ale nie żeby każdy mógł zobaczyć, tylko np. expisz sobie na samu, jeżeli zabiłeś ich co najmniej 100, możesz sprawdzić np. Check "Red Samurai, i wtedy wiadomo kiedy można się go spodziewać mniej więcej. Oczywiście warunkiem musi być, że expisz na danym typie mobków(stąd te 100).
4. Jedna zamiana taska na 24h. Czasem zdarza się, że trafi się task, którego po prostu nie mamy ochoty robić bądź mamy 2x pod rząd ten sam task, taka możliwość to fajna sprawa moim zdaniem.
Stajsz- Użytkownik
- Nick in game : Stajsz
Liczba postów : 10
Reputation : 6
Join date : 08/01/2015
Re: Pomysły Stajsz
Pomysły:
1. Nie podoba mi się, war jest tam gdzie spawni się boss albo jakiś event jest a tak to się wpada po kogoś na spawna jak się chce kogoś ubić. Ja bym całkowicie nie miał ochoty biegać na coś takiego chyba że było by to w jakiejś formie eventu.
2. Widoczność questow była by fajna ale nie jest to jakiś priorytet, no i może zamiast wszystkich tylko te lepsze? Przy okazji uważam że te lepsze testy mogły by też mieć własna zakładkę na stronie z jakimiś lekkimi wskazówkami, bo niektóre bez pomocy innych są prawie nie do zrobienia.
3. Tu też się zgodzę, ale w zależności od jakiego bossa sprawdzanie, na przykład na sprawdzenie takiego Vasto Lorde było by trzeba ubić jakieś 500-1000 mobków a nie 100, ale takie wartości to już do ustalenia jeżeli ten pomysł w ogóle wejdzie w życie.
4. Nie mam opinii na ten temat, z jednej strony czasem dostaje się okropny task i nie chce się robić ale z drugiej jednak dlatego ten system jest taki unikalny i ciekawy bo nie wiemy co dostaniemy.
Pozdrawiam,
Merlase
1. Nie podoba mi się, war jest tam gdzie spawni się boss albo jakiś event jest a tak to się wpada po kogoś na spawna jak się chce kogoś ubić. Ja bym całkowicie nie miał ochoty biegać na coś takiego chyba że było by to w jakiejś formie eventu.
2. Widoczność questow była by fajna ale nie jest to jakiś priorytet, no i może zamiast wszystkich tylko te lepsze? Przy okazji uważam że te lepsze testy mogły by też mieć własna zakładkę na stronie z jakimiś lekkimi wskazówkami, bo niektóre bez pomocy innych są prawie nie do zrobienia.
3. Tu też się zgodzę, ale w zależności od jakiego bossa sprawdzanie, na przykład na sprawdzenie takiego Vasto Lorde było by trzeba ubić jakieś 500-1000 mobków a nie 100, ale takie wartości to już do ustalenia jeżeli ten pomysł w ogóle wejdzie w życie.
4. Nie mam opinii na ten temat, z jednej strony czasem dostaje się okropny task i nie chce się robić ale z drugiej jednak dlatego ten system jest taki unikalny i ciekawy bo nie wiemy co dostaniemy.
Pozdrawiam,
Merlase
Gość- Gość
Re: Pomysły Stajsz
Zostanie to wprowadzone, i to WSZYSTKIE niestety przez to słowo dużymi literami wymaga to sporo czasu przez co zostanie to odstawione na czas "ale nuda... co by tu zrobić"Stajsz napisał:
2. Widoczność questów na acc, jak achivmenty WSZYSTKIE, oraz te które już zrobiłeś.
Bardzo mi się nie podoba, to że boss respi się za określoną liczbę zabitych moobów jest moim wymysłem systemu żeby boss respił się tam gdzie ludzie expią. Taki był zamysł bossów, respią się co jakiś czas w jakiś miejscach i niech gracze sobie szukają jeżeli chcą go zabić. Tak samo jest z raidami, nigdy nie wiadomo kiedy i jaki. Taki jest fun z eventów.Stajsz napisał:
3. Widoczność ile zostało mobków do zrespienia bossa, ale nie żeby każdy mógł zobaczyć, tylko np. expisz sobie na samu, jeżeli zabiłeś ich co najmniej 100, możesz sprawdzić np. Check "Red Samurai, i wtedy wiadomo kiedy można się go spodziewać mniej więcej. Oczywiście warunkiem musi być, że expisz na danym typie mobków(stąd te 100).
Ale tak za free? + to co pisze Merlase w sumie ma sens.Stajsz napisał:
4. Jedna zamiana taska na 24h. Czasem zdarza się, że trafi się task, którego po prostu nie mamy ochoty robić bądź mamy 2x pod rząd ten sam task, taka możliwość to fajna sprawa moim zdaniem.
Re: Pomysły Stajsz
Kolejnym pomysłem jest zmiana Stage expa:
Level's 1 to 150 will gain 100% of the experience.
Level's 150 to 300 will gain 80% of the experience.
Level's 300 to 500 will gain 65% of the experience.
And players with level 500+ will gain 25% of the experience.
Otóż czemu? Większość graczy kończy wbijając 200lv. Im więcej osób wbije chociażby te 350-400 lvl, tym lepsze będzie PvP, gracze, którzy nie przyszli tu jedynie by expic, a się bić będą mogli w końcu się spełnic. Przy obecnym stage, last spella będzie miało max. 6 osób? za to od 500lvl, exp tylklo dla wytrwałych, niech sobie wbija jak mu na to pozwala czas i chęci.
Level's 1 to 150 will gain 100% of the experience.
Level's 150 to 300 will gain 80% of the experience.
Level's 300 to 500 will gain 65% of the experience.
And players with level 500+ will gain 25% of the experience.
Otóż czemu? Większość graczy kończy wbijając 200lv. Im więcej osób wbije chociażby te 350-400 lvl, tym lepsze będzie PvP, gracze, którzy nie przyszli tu jedynie by expic, a się bić będą mogli w końcu się spełnic. Przy obecnym stage, last spella będzie miało max. 6 osób? za to od 500lvl, exp tylklo dla wytrwałych, niech sobie wbija jak mu na to pozwala czas i chęci.
Stajsz- Użytkownik
- Nick in game : Stajsz
Liczba postów : 10
Reputation : 6
Join date : 08/01/2015
Re: Pomysły Stajsz
Jeśli chodzi o mnie to zdecydowanie NIE. Bo robisz nową postać to chcesz szybciej wbić 350 lvl?
Na większym lvlu strach padać bo masz do tyłu parę godzin expa i do tego skille i o to w tym stage chodzi.
Większość spokojnie mogłaby wbić ten 400+ gdyby nie stała na trainach 24/h przez 2 tygodnie.
Na większym lvlu strach padać bo masz do tyłu parę godzin expa i do tego skille i o to w tym stage chodzi.
Większość spokojnie mogłaby wbić ten 400+ gdyby nie stała na trainach 24/h przez 2 tygodnie.
nanika- VIP
- Nick in game : Nanika
Liczba postów : 131
Reputation : 7
Join date : 29/12/2014
Re: Pomysły Stajsz
Jak chcesz mieć ciężko to idź na RL Tibie Quon tutaj każdy gra by się bawić a nie, a przez taki exp gra mniej osób.
Stajsz- Użytkownik
- Nick in game : Stajsz
Liczba postów : 10
Reputation : 6
Join date : 08/01/2015
Re: Pomysły Stajsz
Szczerze to nie wydaje mi się aby zwiększenie expa było jakimś bardzo dobrym pomysłem, gdyby ludzie nie siedzieli ciągle na trainach to łatwo by wbili większe lvlem, te 15% więcej expa nie rozwiąże tego według mnie, ci co chcą będą expić a ci którym się nie chce to nie będą. Może gdyby drugi team na serwie nie siedział na trainach 24/7 a wychodzili na różne expy to było by co robić i inni ludzie może chcieli by dołączyć do zabawy.
Gość- Gość
Re: Pomysły Stajsz
Zwiększenie exp stage jest dobrym pomysłem ,lecz nie dla tych co mają 200lvl i poprostu nie chce im się już expić (co nawet rozumiem). Zwiększcie ten exp dla nowych graczy ,żeby chodziaż troche bardziej zachęcić ich do gry po praktycznie 1,5 miecha po stracie. Nie oszukujmy się ,wiele osób jak popatrzy na topke to zwyczajnie im się nie chce nawet zaczynać ,szczególnie gdy zauważą ,że exp ten nie idzie wcale tak szybko jakby mogli pomyśleć. Liczba graczy która utrzymuje się w normalnych godzinach po 20/30 również raczej nie zachęca ,a w tym jest sporo mniejszych lvli jak zawsze sprawdzam Online Players, tylko teraz pytanie gdzie oni są? Top 100 od około 3/4tyg (zaczynałem wtedy expic na Ichigo to widziałem jakie były lvl) dużo się nie zmieniła (jakieś 10lvl więcej). Pomimo dużej ilości fajnych systemów i rozbudowanego świata gdzie na low lvlach można ujrzeć tylko małą jego cześć, ludzi zwyczajnie to nie zachęca. Jak nie zwiększonym expem ,żeby mogli chodziaż troche nadrobić lvl i zobaczyć więcej, to czym innym macie zamiar ich zaprosić do gry? Napewno nie faktem ,że na większych lvlach i tak nie będą wstanie dorobić się samodzielenie lepszego eq/soula i spróbować coś zawojować.
Z mojej strony proponuje:
Level's 1 to 150 will gain 110% of the experience.
Level's 150 to 200 will gain 90% of the experience.
Czuje jakby te zdanie było głównie skierowane do Stajsza ,którego pomysł Tobie się nie spodobał (nie wiem czy przez to ,że ludzie by teraz mieli łatwiej do wbicia lvl niż Ty ,ale patrząc na ostatnie 3/4tyg to coś czuje ,że w aktualnym stanie rzeczy raczej nikt nie dołączy do "zabawy"). Co ma również fakt dla ludzi z mniejszym ,niż 200lvl to ,że ktoś się nawala? (chyba o to Ci chodzi ,a nie np. wspólne expienie) ,bo raczej nie to ,że jak wbije już ten 300lvl i będzie chciał pójść zdobyć lepszą broni/eq to padnie w krótkim czasie.
Z mojej strony proponuje:
Level's 1 to 150 will gain 110% of the experience.
Level's 150 to 200 will gain 90% of the experience.
Merlase napisał:Może gdyby drugi team na serwie nie siedział na trainach 24/7 a wychodzili na różne expy to było by co robić i inni ludzie może chcieli by dołączyć do zabawy.
Czuje jakby te zdanie było głównie skierowane do Stajsza ,którego pomysł Tobie się nie spodobał (nie wiem czy przez to ,że ludzie by teraz mieli łatwiej do wbicia lvl niż Ty ,ale patrząc na ostatnie 3/4tyg to coś czuje ,że w aktualnym stanie rzeczy raczej nikt nie dołączy do "zabawy"). Co ma również fakt dla ludzi z mniejszym ,niż 200lvl to ,że ktoś się nawala? (chyba o to Ci chodzi ,a nie np. wspólne expienie) ,bo raczej nie to ,że jak wbije już ten 300lvl i będzie chciał pójść zdobyć lepszą broni/eq to padnie w krótkim czasie.
Ostatnio zmieniony przez Cosiek dnia Sro Lut 03, 2016 6:45 pm, w całości zmieniany 1 raz
Cosiek- Użytkownik
- Nick in game : Cosiek
Liczba postów : 110
Reputation : 4
Join date : 25/12/2014
Re: Pomysły Stajsz
Cosiek napisał:
Z mojej strony proponuje:
Level's 1 to 150 will gain 110% of the experience.
Level's 150 to 200 will gain 90% of the experience.
Ten pomysł mi się już dużo bardziej podoba, graczy można by także zachęcić większą ilością informacji o różnych systemach które są na otsie. Na przykład jakiś mały opis systemu warzone(chodzi mi o to co to tak naprawdę jest), summon bossa, lepszy opis tasków, system raidów, także informacje o tych bardziej wymagających questach typu Onmitsukidou quest, Anhi, laboratory quest.
Ewentualnie można też zwiększyć expa dla nowych graczy o jakąś dość znaczną ilość mówie tu o czymś typu:
Level's 1 to 50 will gain 300% of the experience.
Level's 50 to 100 will gain 200% of the experience.
Level's 100 to 150 will gain 150% of the experience.
Level's 150 to 200 will gain 100% of the experience.
Level's 200 to 300 will gain 80% of the experience.
Level's 300 to 500 will gain 50% of the experience.
And players with level 500+ will gain 30% of the experience.
Gość- Gość
Re: Pomysły Stajsz
Merlase napisał:Ewentualnie można też zwiększyć expa dla nowych graczy o jakąś dość znaczną ilość mówie tu o czymś typu:
Level's 1 to 50 will gain 300% of the experience.
Level's 50 to 100 will gain 200% of the experience.
Level's 100 to 150 will gain 150% of the experience.
Level's 150 to 200 will gain 100% of the experience.
Level's 200 to 300 will gain 80% of the experience.
Level's 300 to 500 will gain 50% of the experience.
And players with level 500+ will gain 30% of the experience.
To może być okej, jeśli zostanie zwiększony wymagany lvl na achievment "Rook Slayer" do 100lvla lub 75lvla.
Ewentualnie mój pomysł:
Level's 1 to 50 will gain 200% of the experience.
Level's 50 to 100 will gain 150% of the experience.
Level's 100 to 200 will gain 100% of the experience.
Level's 200 to 300 will gain 80% of the experience.
Level's 300 to 500 will gain 50% of the experience.
And players with level 500+ will gain 30% of the experience.
I przy takim expie dać 75lvl na achi.
Chopok- Użytkownik
- Nick in game : Chopok
Liczba postów : 74
Reputation : 7
Join date : 21/08/2015
Re: Pomysły Stajsz
Chopok dobrze to rozpisał i tak mogłoby zostać.
Level's 300 to 500 will gain 50% of the experience.
And players with level 500+ will gain 30% of the experience.
Stage był wprowadzony między innymi po to, by nikt nie wbił w tydzień 1k lvla oraz po to by był jakiś próg lvlowy powiedzmy 600 to taki max bo dalej cięzko pewnie wbijać.
Dlatego też od 300-500 oraz 500+ stage powinien być taki jaki mamy obecnie.
Level's 300 to 500 will gain 50% of the experience.
And players with level 500+ will gain 30% of the experience.
Stage był wprowadzony między innymi po to, by nikt nie wbił w tydzień 1k lvla oraz po to by był jakiś próg lvlowy powiedzmy 600 to taki max bo dalej cięzko pewnie wbijać.
Dlatego też od 300-500 oraz 500+ stage powinien być taki jaki mamy obecnie.
nanika- VIP
- Nick in game : Nanika
Liczba postów : 131
Reputation : 7
Join date : 29/12/2014
Re: Pomysły Stajsz
300% to o wiele za dużo. Zwiększenie tego expa miało bym im ułatwić ,a nie dawać expa za free. Pomysł Chopoka wygląda już o wiele lepiej ,lecz może zamiast do 50 oraz 100 to np. do 30 i 80 czyli transow. Teoretycznie wbijając transa powinnismy szybciej expic ,więc nie odczujemy tak tego spadku. Przyokazji przydało by się też zwiększyć wymagania do achiv z motylkami do powiedzmy 150lvla.
Cosiek- Użytkownik
- Nick in game : Cosiek
Liczba postów : 110
Reputation : 4
Join date : 25/12/2014
Re: Pomysły Stajsz
Najlepszy pomysł z tych wszystkichTo może być okej, jeśli zostanie zwiększony wymagany lvl na achievment "Rook Slayer" do 100lvla lub 75lvla.
Ewentualnie mój pomysł:
Level's 1 to 50 will gain 200% of the experience.
Level's 50 to 100 will gain 150% of the experience.
Level's 100 to 200 will gain 100% of the experience.
Level's 200 to 300 will gain 80% of the experience.
Level's 300 to 500 will gain 50% of the experience.
And players with level 500+ will gain 30% of the experience.
I przy takim expie dać 75lvl na achi.
Banushin- Użytkownik
- Nick in game : Banushin
Liczba postów : 167
Reputation : 12
Join date : 02/02/2015
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach