Kuchiki Byakuya i nie tylko
5 posters
Forum World of Bleach :: Ogólne :: Błędy :: Naprawione
Strona 1 z 1
Kuchiki Byakuya i nie tylko
Odnosnie postaci:
Kuchika Byakuya jest (podobno, wedlug strony - dmg i reidmg jest taki sam z kazdym transem) postacią zbalanoswaną ,a jednak aktualnie na 102lvl przy 55mlvl bije po 2900 ze spella 40lvl ,a z sworda "Undead Zanpakuto (Atk:44 physical + 21 death, Def:25)" po 100-450 (bez cryta). Jak widać dmg z sworda ma sie nijak do spelli.
Buff "Mushouken" daje 4defa i 14reidefa (coś malutko patrzac na to że te skille tak naprawde nic nie dają ,bądz różnice nie są widoczne). Na dodatek gdy reloganiemy z buffem nie można go ponownie odpalic ,a bonusów nie ma.
"Utsusemi" na 75lvl jest spellem który teleportuje nas do zaznaczonego celu, nie zadając zupełnie dmg. Jest on praktycznie wgl nie przydany ,chyba że do pvp jakby ktos uciekał (mały + szczegolnie gdy pomiedzy nastepnym ,a poprzednim spellem atakującym jest 80lvl różnicy).
Aktualnie mam 13425hp i 16415reiatsu gdzie przyrost u byakuya jest bardziej na + do hp zarowną przy przyroscie jak i transie. Gdzieś coś hp zabrało ,albo reiatsu dodało.
Inne:
Heale leczą mało. 1250 z 55mlvl na 13425hp jest mało ilościa szczegolnie gdy po transie wgl ta ilosci sie nie zwiekszyła.
Critical jest bugniety. Przy wspomnianym wczesniej dmg 100-450 criticale wchodza od 250 do 1k.
Po critocal 250dmg gdzie bez max hit to 450 to coś chyba nie tak.
Kuchika Byakuya jest (podobno, wedlug strony - dmg i reidmg jest taki sam z kazdym transem) postacią zbalanoswaną ,a jednak aktualnie na 102lvl przy 55mlvl bije po 2900 ze spella 40lvl ,a z sworda "Undead Zanpakuto (Atk:44 physical + 21 death, Def:25)" po 100-450 (bez cryta). Jak widać dmg z sworda ma sie nijak do spelli.
Buff "Mushouken" daje 4defa i 14reidefa (coś malutko patrzac na to że te skille tak naprawde nic nie dają ,bądz różnice nie są widoczne). Na dodatek gdy reloganiemy z buffem nie można go ponownie odpalic ,a bonusów nie ma.
"Utsusemi" na 75lvl jest spellem który teleportuje nas do zaznaczonego celu, nie zadając zupełnie dmg. Jest on praktycznie wgl nie przydany ,chyba że do pvp jakby ktos uciekał (mały + szczegolnie gdy pomiedzy nastepnym ,a poprzednim spellem atakującym jest 80lvl różnicy).
Aktualnie mam 13425hp i 16415reiatsu gdzie przyrost u byakuya jest bardziej na + do hp zarowną przy przyroscie jak i transie. Gdzieś coś hp zabrało ,albo reiatsu dodało.
Inne:
Heale leczą mało. 1250 z 55mlvl na 13425hp jest mało ilościa szczegolnie gdy po transie wgl ta ilosci sie nie zwiekszyła.
Critical jest bugniety. Przy wspomnianym wczesniej dmg 100-450 criticale wchodza od 250 do 1k.
Po critocal 250dmg gdzie bez max hit to 450 to coś chyba nie tak.
Cosiek- Użytkownik
- Nick in game : Cosiek
Liczba postów : 110
Reputation : 4
Join date : 25/12/2014
Re: Kuchiki Byakuya i nie tylko
na 102lvl masz 13,5khp i 16k reiatsu? yyy? ja mialem na 100 6khp i 8k rei ;d na rukusi
Natsu- Użytkownik
- Nick in game : Natsu
Liczba postów : 2
Reputation : 0
Join date : 07/01/2015
Re: Kuchiki Byakuya i nie tylko
Ilość hp jest duża ze względu na bug, normalnie miałbyś ok 8500 hp i 7000 many
Co nie zmienia faktu, iż na razie nikt nie wbił jakiegoś dużego lvla Byakuya co oznacza, że kryje jakiś mocny spell na wyższych lvlach, albo po prostu nie da się nim grac.
Co do healowania, używaj potionów.
Hity z łapy, jak na razie to trudny temat, muszą w tym temacie zrobić zmiany u każdego.
Co nie zmienia faktu, iż na razie nikt nie wbił jakiegoś dużego lvla Byakuya co oznacza, że kryje jakiś mocny spell na wyższych lvlach, albo po prostu nie da się nim grac.
Co do healowania, używaj potionów.
Hity z łapy, jak na razie to trudny temat, muszą w tym temacie zrobić zmiany u każdego.
Cardis- Użytkownik
- Nick in game : Takeo
Liczba postów : 32
Reputation : 4
Join date : 26/12/2014
Re: Kuchiki Byakuya i nie tylko
Ja zarakim na 300 lvlu z zaraki regeneration lecze po 3k, a z pota po 7k na bufie
nanika- VIP
- Nick in game : Nanika
Liczba postów : 131
Reputation : 7
Join date : 29/12/2014
Re: Kuchiki Byakuya i nie tylko
Cardis napisał:Co do healowania, używaj potionów.
To nie jest żadna wymówka. Heale są po prostu za słabe i tyle. Skoro potki mają wchodzić tylko w gre (heal leczy okolo x3 mniej niz potka ,gdzie na 200 przeciez bedzie jeszcze lepsza), to usunimy odrazu te heale ,bo po co komu one? (Chyba że dla Inoue ,żeby leczyła masowo i poprzez nick :p)
(jeżeli odnosiłeś się tu do spella na 75lvl który ma TYLKO teleport (rozumiem jakby to byl zaraki/ sado ktorzy ciskaja z broni) to czytaj dalej xd)Cardis napisał:Co nie zmienia faktu, iż na razie nikt nie wbił jakiegoś dużego lvla Byakuya co oznacza, że kryje jakiś mocny spell na wyższych lvlach.
Nie zmienia to również faktu iż wbijanie tego wyższego lvla (miejmy nadzieje na ten 120 ) na officialu przy expie x1 ze spellem na 15/40lvl nie będzie zbyt ciekawe. Ilości spelli jest i tak dość marna ,bo raptem 9 rozłożone ,az po 300lvl.
Szczegolnie dla Inoue, Ruki które głownie nawalają ze spelli wygląda to słaba. (taka sama ilosci co renji, grim ,a tutaj mamy dośc dużo przewage sworda nad spellami).
Bugi z hp i reiatsu ? Wyczuwam za pare dni nastepny reset postaci przed officialem :p.
Cosiek- Użytkownik
- Nick in game : Cosiek
Liczba postów : 110
Reputation : 4
Join date : 25/12/2014
Forum World of Bleach :: Ogólne :: Błędy :: Naprawione
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach