Optymalizacja Tasków
+3
Banushin
Cosiek
Arbuzer
7 posters
Strona 1 z 1
Optymalizacja Tasków
Witajcie ludziki po raz kolejny!
Pewnie już jesteście zmęczeni czytaniem moich pomysłów, jednak wiedzcie że robię to dla dobra ogółu!
Pomysł optymalizacji tasków naszedł mnie dziś. Sama optymalizacja tasków ma polegać na tym, aby zwiększyć/zmniejszyć ilości potworów potrzebnych do wykonania danego taska, aby osiągnąć jakiś stały czas wykonywania ich. Wychodzę z tą propozycją dlatego, że zauważyłem pewną dziwną rzecz w tym systemie. Taski od początku miały być losowe, i niech tak pozostanie, to dobry system. Taski również mają dzielić się na trudniejsze i łatwiejsze - tak również jest i to również jest dobry system. Za to taski oprócz dzielenia się na trudniejsze i łatwiejsze, dzielą się również na przyjemne i denerwujące. Dzieje się tak, ponieważ często zdarza się, że za tą samą ilość punktów musimy zabić ~~170 potworków, które nie są dla nas wyzwaniem, a następnie ~~70 potworków, które sprawiają nam duże problemy, są rzadsze, występują na respie z innymi, silnymi potworami itp itd. To przekłada się na to, że jeden task robimy w niecałe 10 minut (dziś mi się zdarzyło zrobić task warty 4pkt w 8 minut), a następny już w nawet godzinę (również dziś, task warty 4pkt robiłem ponad 50 minut). Na prędkość ukończenia taska wpływa wiele zmiennych, między innymi są to:
- wielkość respawnu potwora,
- to, czy tylko ten jeden potwór występuje na danym respawnie,
- to, czy oprócz nas, ktoś również w danym momencie znajduje się na respawnie,
- siła potwora, na którego dostaliśmy task,
- ilość potworów, które musimy zabić.
Właśnie dlatego proponuję:
Stworzyć temat, w którym gracze będą mogli zamieszczać, według specjalnego wzoru, informacje o ukończonych taskach.
- Proponowany wzór:
Poziom postaci oraz klasa:
Otrzymany task:
Godzina zabicia pierwszego stwora:
Godzina zabicia ostatniego stwora:
Dodatkowe informacje (czyli te które mogły wpłynąć na długość robienia taska, np. obecność innego człowieka lub przerwa w środku taska itp.):
Dzięki takiemu tematowi moglibyśmy zoptymalizować taski tak, aby nadal dzieliły się na trudniejsze oraz łatwiejsze (ponieważ wciąż byłby na różne stwory), ale by wszystkie robiło się w mniej więcej tym samym czasie.
Ten pomysł w jakiś sposób łączy się z moim poprzednim pomysłem o optymalizacji dywizji, z wiadomych przyczyn.
Jakie jest wasze zdanie na ten temat? Jest nam to potrzebne, czy powinno zostać tak jak jest? Proszę o Wasze opinie, trzymajcie się!
Arbuzer- Użytkownik
- Nick in game : Axebuz
Liczba postów : 23
Reputation : 7
Join date : 30/07/2015
Re: Optymalizacja Tasków
Na pewno nie powinno być w taskach ze wzmocnionymi Metalami do zabicia ich po 300 sztuk. To jest chore bo na ich spawnie siedzą ciągle boty farmiące platynki na potęgę i nie da się tego taska sensownie robić. Człowiek dostaje takiego taska, robi go ponad godzinę, a potem dostaje 61 Elite Bakkouto za 1 punkt mniej i robi to poniżej 10 minut. To jest słabe i wymaga gruntownej optymalizacji patrząc na popularności spawnów i ich rozmiar (!).
Najlepiej byłoby a propos lepszych Metalów to zrobić aby nie dropiły platynek, bo to botowy raj.
Najlepiej byłoby a propos lepszych Metalów to zrobić aby nie dropiły platynek, bo to botowy raj.
Lordjacus- Użytkownik
- Nick in game : Ryzon
Liczba postów : 4
Reputation : 0
Join date : 10/08/2016
Age : 29
Skąd : Łask
Re: Optymalizacja Tasków
Update log.: Changed Boosted Metals loot.Lordjacus napisał:Najlepiej byłoby a propos lepszych Metalów to zrobić aby nie dropiły platynek, bo to botowy raj.
Re: Optymalizacja Tasków
Soul napisał:Update log.: Changed Boosted Metals loot.Lordjacus napisał:Najlepiej byłoby a propos lepszych Metalów to zrobić aby nie dropiły platynek, bo to botowy raj.
Pięknie, może będzie dało się te taski teraz robić. Nie zmienia to faktu że ilość Boosted Metali np. do Exiled Shinigami jakie dostaje się do zabicia jest za duża. Na Twoim miejscu Soul spojrzałbym na wielkości respów jakie są i pomyślał nad ich popularnością "poza taskową" oraz trudnością robienia taska tam (siła potworów, ilość, otwartość terenu, ich hp) i w ten sposób to zoptymalizował.
Lordjacus- Użytkownik
- Nick in game : Ryzon
Liczba postów : 4
Reputation : 0
Join date : 10/08/2016
Age : 29
Skąd : Łask
Re: Optymalizacja Tasków
Oprocz Boosted Metals nie spotkałem żadnego innego uciążliwego taska (i nie dlatego ze resp był zajęty ,bo zdażyło mi się go robić na pustym. 250-400 mobow jest za dużo jak na 2 rodzaje potworów na respie)
Patrzenie pod takim kątem jak popularności spawnów jest głupotą. Zakładacie że jakiś respawn jest zajęty (oprocz Venor i Luminy oraz Normal Hollow ktorych jest mało nie ma chyba innego rodzaju moba gdzie nie zmieszczą sie 2-3osb) i z tego względu trzeba zmniejszyć ilości mobów w tym tasku, to co wtedy jak owy resp będzie pusty? Będzie robić się go za krótko?
Taski są losowe i niech tak pozostaną. Raz da łatwy ,a raz trudny. Robić nie musisz . My możemy narzekać na Boosted Metale ,a ktoś inny może powiedzieć że dla niego to fajny task ,bo nie musi za 30min zmieniać respa tylko puści bota na dłużej.
Lordjacus napisał: To jest słabe i wymaga gruntownej optymalizacji patrząc na popularności spawnów i ich rozmiar (!).
Patrzenie pod takim kątem jak popularności spawnów jest głupotą. Zakładacie że jakiś respawn jest zajęty (oprocz Venor i Luminy oraz Normal Hollow ktorych jest mało nie ma chyba innego rodzaju moba gdzie nie zmieszczą sie 2-3osb) i z tego względu trzeba zmniejszyć ilości mobów w tym tasku, to co wtedy jak owy resp będzie pusty? Będzie robić się go za krótko?
Taski są losowe i niech tak pozostaną. Raz da łatwy ,a raz trudny. Robić nie musisz . My możemy narzekać na Boosted Metale ,a ktoś inny może powiedzieć że dla niego to fajny task ,bo nie musi za 30min zmieniać respa tylko puści bota na dłużej.
Cosiek- Użytkownik
- Nick in game : Cosiek
Liczba postów : 110
Reputation : 4
Join date : 25/12/2014
Re: Optymalizacja Tasków
To pozdrawiam bardzo przemyślaną zmianę loota z boostedów, i otwartymi rękoma witam i zapraszam hlvle na golemy. Przejmujemy golemy, a low lvle nie mają tam wstępu!
No właśnie tak. Ja osobiście jakoś nigdy nie miałem problemu z wykonianiem tego taska. No ale faktycznie, może loot był za duży, ale kto chciał zarobić to w wielu przypadkach już zarobił.
Ale fajnie jest mieć respa gdzie może wpaść trochę cc, a to był chyba jedyny taki dla wyższych lvli gdzie był dobry zarobek.
Ale nie wiem może jeszcze mało się znam, i da się gdzieś sensownie wbić cc. Aaaa no tak. Golemy.
No właśnie tak. Ja osobiście jakoś nigdy nie miałem problemu z wykonianiem tego taska. No ale faktycznie, może loot był za duży, ale kto chciał zarobić to w wielu przypadkach już zarobił.
Ale fajnie jest mieć respa gdzie może wpaść trochę cc, a to był chyba jedyny taki dla wyższych lvli gdzie był dobry zarobek.
Ale nie wiem może jeszcze mało się znam, i da się gdzieś sensownie wbić cc. Aaaa no tak. Golemy.
pojemnosc2400- Użytkownik
- Nick in game : Top Secret
Liczba postów : 26
Reputation : 1
Join date : 23/04/2015
Re: Optymalizacja Tasków
Czas puszczać Mcki na golemy i farmić diamenty , zmiana loota jak najbardziej na minus, zamiast płakać o botów na respach zgłaszajcie ich, nagrywajcie, zabijajcie ;o Metale to był jedyny sensowny zarobek na 200-300 ... no ale cóż jeszcze zatęsknicie za platynkami z metali.
Banushin- Użytkownik
- Nick in game : Banushin
Liczba postów : 167
Reputation : 12
Join date : 02/02/2015
Re: Optymalizacja Tasków
zgłaszać - nie zawsze admin odpowiada, bo może jest zajęty.
nagraj - jedyne dobre wyjście, aczkolwiek potem będziesz "gnębiony" przez kolegów
zabij - to samo co wyżej.
postawić mcki na golemy - niby regulamin zabrania ale kto to sprawdza :X
a pomysł dobry. czasem taski sie strasznie przedluzaja xD
nagraj - jedyne dobre wyjście, aczkolwiek potem będziesz "gnębiony" przez kolegów
zabij - to samo co wyżej.
postawić mcki na golemy - niby regulamin zabrania ale kto to sprawdza :X
a pomysł dobry. czasem taski sie strasznie przedluzaja xD
yuzero- Użytkownik
- Nick in game : yzero
Liczba postów : 12
Reputation : 0
Join date : 11/08/2016
Re: Optymalizacja Tasków
Już lepsza by była opcja pomijania taska. Task się nie podoba to go pomijasz.
A żeby to nie było takie łatwe to mogło by zużyć 2 taski na przeskok. Czyli jak pomijamy pierwszy, to zaczynamy trzeci.
Jakieś rozwiązanie by to było. Taski na dany resp i tak są epizodyczne bo są związane z naszym lvlem. Więc to nie jest tak, że zawsze będą boostedy czy nie wiem co.
A żeby to nie było takie łatwe to mogło by zużyć 2 taski na przeskok. Czyli jak pomijamy pierwszy, to zaczynamy trzeci.
Jakieś rozwiązanie by to było. Taski na dany resp i tak są epizodyczne bo są związane z naszym lvlem. Więc to nie jest tak, że zawsze będą boostedy czy nie wiem co.
pojemnosc2400- Użytkownik
- Nick in game : Top Secret
Liczba postów : 26
Reputation : 1
Join date : 23/04/2015
Re: Optymalizacja Tasków
ooo. to jest dobry pomysl z pominięciem. np mi bardzo często daje task na pacc, a nie wszyscy graja z paccem wiec dla takiej osoby ciezko bedzie robic taski xD
<3. przemyslane :DDDSoul napisał:
Facc nie dostaje tasków na pacc.
Ostatnio zmieniony przez yuzero dnia Pią Sie 19, 2016 7:28 am, w całości zmieniany 1 raz
yuzero- Użytkownik
- Nick in game : yzero
Liczba postów : 12
Reputation : 0
Join date : 11/08/2016
Re: Optymalizacja Tasków
Facc nie dostaje tasków na pacc.yuzero napisał:ooo. to jest dobry pomysl z pominięciem. np mi bardzo często daje task na pacc, a nie wszyscy graja z paccem wiec dla takiej osoby ciezko bedzie robic taski xD
Re: Optymalizacja Tasków
Banushin napisał:Czas puszczać Mcki na golemy i farmić diamenty , zmiana loota jak najbardziej na minus, zamiast płakać o botów na respach zgłaszajcie ich, nagrywajcie, zabijajcie ;o Metale to był jedyny sensowny zarobek na 200-300 ... no ale cóż jeszcze zatęsknicie za platynkami z metali.
Jedyny sensowny dla botów. Idź sobie na Metastacie i drop co chwile Tentaclesy za 3,5 cc jeden.
A nie, zapomniałem, bot nie da rady na tym spawnie.
Lordjacus- Użytkownik
- Nick in game : Ryzon
Liczba postów : 4
Reputation : 0
Join date : 10/08/2016
Age : 29
Skąd : Łask
Re: Optymalizacja Tasków
O boty to już prędzej miałbym pretensje do administracji o zbyt mało restrykcyjne reguły.
pojemnosc2400- Użytkownik
- Nick in game : Top Secret
Liczba postów : 26
Reputation : 1
Join date : 23/04/2015
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach