Pomysł officiala

5 posters

Go down

Pomysł officiala Empty Pomysł officiala

Pisanie by Gość Pią Sty 09, 2015 8:08 am

Witam,

Na stronie ostatnio pojawił się news że ma to być ostatni reset charów przed officialem.
Nie wiem czy to do końca taki dobry pomysł. Nie wiem kiedy dokładnie zamierzacie wypuścić officiala, ale jeżeli patrzeć na częstotliwość resów do tego czasu i ten news to za mniejwiecej 1-2 tygodnie.
Wydaje mi się to bardzo bardzo i jeszcze raz bardzo złym pomysłem.
Server jest jeszcze pełen bugów i nie ma za grosz balansu.
Zacznijmy od bugów które znam.
1. Dużo postaci biega teraz z "No Vocation" oraz outfitem Kirito z SAO, officjalnie po resecie charów nie powinno tego być no ale skąd pewność że nie stanie się to po raz kolejny. --Naprawione
2. "Postacie Admin", wiele postaci miało vocation admin, dzięki temu możliwe było wbicie dużego Reiatsu Levela, na ten czas nie wiem jak ludzie zmieniali sobie "vocation", ale skąd pewność że nie będzie to możliwe na officialu.--Naprawione
3. Sagi są zbugowane: Saga z kenseiem nie teleportuje cię po zakończeniu sagi i przy okazji da się wyjść z pomieszczenia gdzie kensei powinien się znajdować, ogólnie po zabiciu kenseia trzeba czekać aż się znów zrespi i paść na nim, lub prosić admina o tp. Saga z Barraganem jest także zbugowana, drzwi prowadzące na dach na którym się on znajduje są zamknięte przez co nie da się dostać do NPC zaczynającego sage.
4. No exehausted spelle? Ichigo nie ma exehausted na jego spella Ban Kai Shunpo Combat. Skąd pewność że nie ma więcej takich spelli? W końcu nie ma jeszcze 300 Orihime, Byakuyi, Renjego, Ulquirorry, po zmianie spelli nie widziałem też 300 Toushiro ani Ichigo.
5. Reiatsu up i down wyłączone z powodu bugów.
6. Są postacie które mogą używać spelli nie przeznaczonych dla ich "Vocation", tak jak Sonido od zarakiego. Od kiedy zaraki jest arrancarem?(może nie dokładnie anime oglądałem i mange czytałem)
7. Task na "Vandenreich", super że taki task został dodany, ale przed dodaniem tasku mógł by także zostać dodany spawn tych że oto mobków. --Spawn będzie dodadny w przyszłości, oddalam błąd
8. Działające taski oraz "questy" na spawny? Nie wiadomo czy taski dobrze działają ponieważ nikt nie traci czasu na robienie ich. Z tego co wiem są także specjalne questy na zabicie danej ilości potworków aby dostać dostęp na dane spawny, to także nie działa, nie zalicza nam potworków które zabijamy.

Na razie to tyle bugów, jest ich znacznie więcej ale nie chce się rozpisywać tylko na temat bugów.

Teraz czas na błędy na stronie.
1. Często widać cześć kodu wyskakującego jako error naprzykład zamiast "Online" graczy.
2. Po stworzeniu konta, dalej widzimy dane konta i tylko mały napis "Account created" według mnie powinno nas przenosić na Home page lub to panelu logowania się na postać, przynajmniej mogło by resetować te dane i powinniśmy ujrzeć większy napis o informacji stworzeniu konta.
3. Literówki, na stronie jest jeszcze wiele literówek, takich jak "Soren Soukatsui" zamiast "Souren Soukatsui".
4. Błędy spelli na stronie, wiele spelli ma podany zły lvl wymagany na użycie danego spella.
5. Strona jest dość pustawa, uważam że przed officialem powinniście dać nam czas na zrobienie fajnych filmików, screenshotów tak abyście mogli niektóre umieścić na oficjalnej stronie.
5. Brak poradników, na ten czas jest brak rożnych poradników. Poradniki są ciężkie do zrobienia w tym momencie z powodu częstych resów charow co rozumiem lecz przed wypuszczeniem officjala powinniście dać nam graczom czas na napisanie tych poradników.
Tyle na temat błędów na stronie.

Następny punkt to balans servera, lub powinienem powiedzieć kompletny brak jakiegokolwiek balansu na servie.
1. Przez bugujące się hp nie do końca wiadomo jak postacie sprawdzają się z swoim własnym hp przydzielonym przez administracje servera, lecz musze przyznać że samemu majac 25k hp, spadam na shota od kazdej innej postaci i to nie koniecznie na lvlu 300, jest to poprostu śmieszne, jak można chcieć wypuścić officjala gdy postacie mogą się oneshotować. Z tego co admin mówił taka Orihime powinna mieć około 19k hp na lvlu 300 co jest śmieszna ilością, ta postać będzie zabijana przez przypadek od obszarowych spelli.  --Naprawione
2. Brak balansu dmg, nie ma jeszcze 300 Renjego, Byakuyi, Toushiro, Ichigo, Sado, oraz Ulquirorry,(mówię oczywiście o czasie po "poprawieniu" spelli, skąd mamy wiedzieć ile te postacie biją oraz jak się sprawdzają na tle innych postaci skoro nawet nie mamy szansy wbić nimi tego lvla?
3. Brak czegokolwiek do robienia na High lvlu, ostatnim opłacalnym respem jaki znalazłem są "Togabito" są to słabe potworki występujące w dużych grupkach dzięki temu expienie na nich jest opłacalne, lecz na lvlu ~330 staje się to naprawdę nudne, expienie tam jest banalnie proste i nie ma w ogóle ryzyka zgonu, tak możecie powiedzieć że są "Kushandy" lecz one bija combo po 30k a z tego co wiem to taka Rukia i Orihime na officialu maja mieć 19k hp na 300 lvlu? To gdzie ja mam wbić ten ~600 lvlu żeby nie być tam oneshotowanym?
4. Hp wszystkiego na servie. HP potworków jest dość dobrze dostosowane do dmg, lecz HP postaci? Większość postaci będzie onehsotowana przez inne postacie co jest straszliwie głupim pomysłem, lecz oczywiście nie można poprostu zwiększyć HP każdej postaci bo wtedy bedziemy nie do ubicia oraz potworki na low lvlach będą nam mało bić, chociaż patrząc na dmg "Kushandow" zwiększenie HP graczom mogło by być dobrym pomysłem. Można także zmniejszyć dmg każdej postaci tak aby się nie oneshotowały, lecz wtedy trzeba także zmniejszyć HP od all potworków tak żeby można było dalej na nich expic.
Tyle na temat balansu, mógłbym oczywiście pisać więcej no ale moim zadaniem nie jest stworzenie książki tylko pokazanie paru błędów na servie.

Jest także temat mapki, jest wiele graficznych bugów na mapce, na przykład bugujące sie drzwi które wymagają "Keya" żeby przez nie przejść. --Naprawione
Mapka jest także bardzo pusta, mapa jest duża lecz większość lokacji jest po prostu pusta. Mapka jest także nie skończona, na przykład takie "Hueco Mundo" jest tam nawet informacja że mapka nie jest ukończona...

Jest o wiele więcej błędów, lecz jak mówiłem moim zadaniem nie jest pisanie książki o błędach. Chciałem tylko pokazać dlaczego przyspieszanie wypuszczenia Officjala nie jest dobrym pomysłem.
Uważam że większość graczy wolała by poczekąc az server zostanie dopracowany i dopiero wtedy Oficjalnie server powinien zostać wypuszczony tak żeby mogliśmy się cieszyć dopracowanym Officialem.

Pozdrawiam,
Merlase.

-- Edited by Soul
Anonymous
Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Pomysł officiala Empty Re: Pomysł officiala

Pisanie by Tatsuya Pią Sty 09, 2015 3:32 pm

Merlase napisał:
Na stronie ostatnio pojawił się news że ma to być ostatni reset charów przed officialem.
Nie wiem czy to do końca taki dobry pomysł. Nie wiem kiedy dokładnie zamierzacie wypuścić officiala, ale jeżeli patrzeć na częstotliwość resów do tego czasu i ten news to za mniejwiecej 1-2 tygodnie.

Soul pisał, że o officialu jeszcze nawet nie myśli

Merlase napisał:
1. Dużo postaci biega teraz z "No Vocation" oraz outfitem Kirito z SAO, officjalnie po resecie charów nie powinno tego być no ale skąd pewność że nie stanie się to po raz kolejny.

To wynikło z naprawiania transów. Admin podał wyraźny komunikat w grze, że mogą być błędy z transami bo właśnie zaczyna się za robotę NOWYCH transów

Merlase napisał:
2. "Postacie Admin", wiele postaci miało vocation admin, dzięki temu możliwe było wbicie dużego Reiatsu Levela, na ten czas nie wiem jak ludzie zmieniali sobie "vocation", ale skąd pewność że nie będzie to możliwe na officialu.

Stąd pewność, że reset będzie dzisiaj lub jutro, a błąd ten został naprawiony (patrz wyżej)

Merlase napisał:
4. No exehausted spelle? Ichigo nie ma exehausted na jego spella Ban Kai Shunpo Combat. Skąd pewność że nie ma więcej takich spelli? W końcu nie ma jeszcze 300 Orihime, Byakuyi, Renjego, Ulquirorry, po zmianie spelli nie widziałem też 300 Toushiro ani Ichigo.

Ichigo to jedyna postać, która ma minimalny exhaust na jakikolwiek spell

Ps.
Jest 300 lvl Renji, a ja mam 220 na Ichigo więc jeszcze dzisiaj jak będzie online dobije 300.

Merlase napisał:
5. Reiatsu up i down wyłączone z powodu bugów.

Nie widzę sensu dlaczego to napisałeś skoro sam admin wyłączył te spelle.

Merlase napisał:
1. Często widać cześć kodu wyskakującego jako error naprzykład zamiast "Online" graczy.

U mnie tego nie ma.

Merlase napisał:
2. Po stworzeniu konta, dalej widzimy dane konta i tylko mały napis "Account created" według mnie powinno nas przenosić na Home page lub to panelu logowania się na postać, przynajmniej mogło by resetować te dane i powinniśmy ujrzeć większy napis o informacji stworzeniu konta.

Nie widzę żadnego problemu w tym co napisałeś

Merlase napisał:
5. Strona jest dość pustawa, uważam że przed officialem powinniście dać nam czas na zrobienie fajnych filmików, screenshotów tak abyście mogli niektóre umieścić na oficjalnej stronie.

"Send us some videos to our forum! The best will be presented here."

Merlase napisał:
5. Brak poradników, na ten czas jest brak rożnych poradników. Poradniki są ciężkie do zrobienia w tym momencie z powodu częstych resów charow co rozumiem lecz przed wypuszczeniem officjala powinniście dać nam graczom czas na napisanie tych poradników.
Tyle na temat błędów na stronie.

To nie jest spowodowane przez brak czasu czy coś w tym stylu, obecnie nabicie 300lvla zajmuje mi jakieś 2 dni, więc nie widzę w tym żadnego problemu. A poradników nie ma bo po prostu nikomu się nie chce. Ja może dzisiaj zrobię poradniki na Banda 40-70 i 70-100, a może nawet na driving licence

Merlase napisał:
1. Przez bugujące się hp nie do końca wiadomo jak postacie sprawdzają się z swoim własnym hp przydzielonym przez administracje servera, lecz musze przyznać że samemu majac 25k hp, spadam na shota od kazdej innej postaci i to nie koniecznie na lvlu 300, jest to poprostu śmieszne, jak można chcieć wypuścić officjala gdy postacie mogą się oneshotować. Z tego co admin mówił taka Orihime powinna mieć około 19k hp na lvlu 300 co jest śmieszna ilością, ta postać będzie zabijana przez przypadek od obszarowych spelli.  

Bug został naprawiony.

Merlase napisał:
2. Brak balansu dmg, nie ma jeszcze 300 Renjego, Byakuyi, Toushiro, Ichigo, Sado, oraz Ulquirorry,(mówię oczywiście o czasie po "poprawieniu" spelli, skąd mamy wiedzieć ile te postacie biją oraz jak się sprawdzają na tle innych postaci skoro nawet nie mamy szansy wbić nimi tego lvla?

Jak już mówiłem kwestia 2-3 dni

Merlase napisał:
Jest także temat mapki, jest wiele graficznych bugów na mapce, na przykład bugujące sie drzwi które wymagają "Keya" żeby przez nie przejść.

Jeżeli ci chodzi o drzwi, które jak na nie naciśniemy to wyskakuje "Its Closed"?
Jeśli tak to nie jest żaden bug, one po prostu mają tak być

Merlase napisał:
Mapka jest także nie skończona, na przykład takie "Hueco Mundo" jest tam nawet informacja że mapka nie jest ukończona...

Ziomek to są beta testy, wpuścili nas na ten serwer właśnie po to żebyśmy my poszukali bugów i im je zgłaszali, a oni mieli czas na prace nad serwerem.

Ode mnie to tyle

Pozdrawiam.
Tatsuya
Tatsuya
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : Yusuke
Liczba postów : 61
Reputation : 15
Join date : 30/12/2014
Age : 24
Skąd : Soul Society

Powrót do góry Go down

Pomysł officiala Empty Re: Pomysł officiala

Pisanie by Barman'aka'Szejker Pią Sty 09, 2015 4:11 pm

Merlase napisał:= W końcu nie ma jeszcze 300 Orihime, Byakuyi, Renjego, Ulquirorry, po zmianie spelli nie widziałem też 300 Toushiro ani Ichigo.
5
Merlase.


Razem z Renjim pozdrawiamy Smile
Pomysł officiala YPfdwP
Barman'aka'Szejker
Barman'aka'Szejker
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : Szejker
Liczba postów : 5
Reputation : 0
Join date : 09/01/2015

Powrót do góry Go down

Pomysł officiala Empty Re: Pomysł officiala

Pisanie by Adaks Pią Sty 09, 2015 5:59 pm

8. Działające taski oraz "questy" na spawny? Nie wiadomo czy taski dobrze działają ponieważ nikt nie traci czasu na robienie ich. Z tego co wiem są także specjalne questy na zabicie danej ilości potworków aby dostać dostęp na dane spawny, to także nie działa, nie zalicza nam potworków które zabijamy.


Właśnie zamiast tracić czas na expienie, warto byłoby się przyjżeć bliżej tym taskom, pozatym nie ma spawnów, bo grafik nie ma z tego co wiem.

Co do Toushiro to ponoć się nie zmieniło na do 300lvl, ogólnie Hitsugaya jest squishy, ma dobre wave spelle i ostatni aoe, lecz brak mu cc. Według mnie jego skille powinny dawać jakiś efekt cc, np. slow w końcu włada lodem. Taki stun/slow na 0.5s w przypadku graczy i 1s w przypadku mobów dałby mu przewage, ponieważ jak coś do niego dobiegnie, to konczy się to smiercią.

A co do newsa, to jest tam informacja jedynie, że nie przewidują więcej resów, aż do officiala, ale jak wiemy, róznie to w życiu bywa Very Happy

Pozdrawiam :histubankai:


Adaks
Adaks
VIP
VIP

Nick in game : Adaks
Liczba postów : 112
Reputation : 10
Join date : 22/12/2014
Age : 30

Powrót do góry Go down

Pomysł officiala Empty Re: Pomysł officiala

Pisanie by Gość Pią Sty 09, 2015 6:21 pm

@Tatsuya
Chyba nie zrozumiałeś czemu ma ten post słuzyć, mówię że pomysł o officjalu jest bardzo zły, a jak mówisz ze nawet o tym nie myślą, to czemu na stronie głównej pojawiła się ta informacja?
Przy okazji do końca nie wiadomo czy te wszystkie bugi zostały naprawione + nie nie chodzi mi o to że trzeba mieć key żeby przez drzwi przejść tylko chodzi mi o to że jak przejdziesz przez nie około 10 razy to te drzwi znikają i ich wogóle nie ma.
A co do tego dobijania 300 lvla, o to własnie chodzi, tylko że ogólnie resety były tak często że ludzie nawet nie zdążyli wbić tych 300 lvli przez to nie wiadomo jak się dane postacie sprawdzały.

Przy okazji nie wiem o co ci chodzi w ostatnim zdaniu, wkońcu piszę że beta testy powinny być o dużo dłuższe a nie mówię że dał nam do testowania zbugowanego otsa, chyba całkowicie źle zrozumiałeś znaczenie tego posta.

@Barman'aka'Szejker
Dobrze że wreszcie się komuś udało wbić lvl 300 Renjim, gdy wrzucałem tego posta to tego 300 lvla jeszcze nie miałeś, a nie zamierzam edytować głównego postu żeby potem nie było niejasności i nie spójności z dalszymi odpowiedziami.

@Adaks
I własnie tu jest problem że już nie przewidują więcej resetów do officiala, jest to dość zły pomysł, na beta testach resety są potrzebne żeby sprawdzać czy zmiany podziałały na korzyść servera lub też nie.
Po co mam grać 1 postacią 2-3 miesiące na beta testach, albo po co mam startować nową postać z eq ze starej(tak można powiedzieć nie przerzucaj no ale jednak jak już te eq masz to ciężko go nie przerzucić).
Dodatkowo nie wiadomo jeszcze na jakie bugi się na serverze napotkamy dlatego ta informacja jest straszliwie niedokładna, ale z tego co jak do tej pory widać to Admini często piszą to co myślą jako "oficjalne informacje" a potem wychodzi coś zupełnie innego no ale taki już urok beta testów.

@all
Dodatkowo z tego co widzę tekst na stronie głównej został trochę zmieniony, więc niektóre informacje głównego posta mogą się już nie zgadzać.

Pozdrawiam,
Merlase


Ostatnio zmieniony przez Merlase dnia Pią Sty 09, 2015 6:32 pm, w całości zmieniany 1 raz
Anonymous
Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Pomysł officiala Empty Re: Pomysł officiala

Pisanie by Cardis Pią Sty 09, 2015 6:25 pm

Co do DMG w ludzi, rozmawiałem z Wojtuxem i dałem mu pomysł o 15-20% dmg w ludzi w porównaniu do mobków. Powiedział, że dobry pomysł ale, że chce jeszcze nerfić spelle, dopiero po nerfach się okaże.

Do officiala dużo jeszcze czasu, nie ma zrobionego HM, który ma być powodem kupna PACC, więc nijak się to nie opłaca.

Co do sprawdzania bugów związanych z taskami/questami, niech admini zrobią jakąś grupkę, która pobiega po mapie i posprawdza co działa a co nie, podając info co mają zrobić. Bo możliwe, że jest jakiś quest który nie działa, a miał, a nawet o jego istnieniu nie wiemy, bo npc nie odpowiada itp itd. Dlaczego piszę, że ma być to grupka skoro wszyscy są beta testerami? Bo niektórzy niestety nie ogarniają, że są to bety.
Cardis
Cardis
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : Takeo
Liczba postów : 32
Reputation : 4
Join date : 26/12/2014

Powrót do góry Go down

Pomysł officiala Empty Re: Pomysł officiala

Pisanie by Admin Pią Sty 09, 2015 8:01 pm

Acc napisał:Witam, dzis poprawiono bugi zwiazane z transformami, buffami zwiazane z dodatkowym HEALTH i REIATSU. Dodatkowa imformacja, pozytywna dla was jak i dla nas to taka, ze jutro albo pojutrze zrobimy reset charow (konta zostana) i najprawdopodobniej bedzie to jeden z ostatnich tego typu eventow przed officialem.
Chyba źle zrozumiałeś ten post. Chodzi o to, że ostatnio parę razy robiliśmy reset charów, nie chcemy nimi spamić ponieważ gracze się tylko wkurzają ale niestety mieliśmy parę błędów krytycznych które udało nam się naprawić dlatego chcemy zrobić restart charów i mamy nadzieję, że nie będziemy zmuszeni do tego ponownie, żaden officjal się nie zbliża.
Na resztę chyba nie muszę odpisywać bo inni użytkownicy już to zrobili.
Pozdrawiam,
Soul

PS co do acc, mogą występować pewne błędy jednak są one na tyle minimalne i nieszkodliwe, że póki co odstawiamy je na bok ponieważ są ważniejsze rzeczy do zrobienia. Co do podanych tam spelli i ograniczników- spelle są w trakcie produkcji, na acc są już nowe dane a w grze jeszcze stare, proszę o cierpliwość.

PS2 Informacja na acc była samodzielnym wyczynem jednego z adminów, który nie kontaktował się przy tym z resztą teamu, restart charów jest przewidziany na najbliższy czas i bardzo możliwe, ze będą kolejne, mamy nadzieję, że już nie przymusowe.
Admin
Admin
Administrator
Administrator

Liczba postów : 522
Reputation : 27
Join date : 08/05/2011
Age : 29

https://wob-animestory.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Pomysł officiala Empty Re: Pomysł officiala

Pisanie by Gość Pią Sty 09, 2015 9:04 pm

Skoro tak to pierwsza cześć postu jest nieważna, ale jako spis bugów ten post i tak może się przydać ^^.
Pozdrawiam Merlase.
Anonymous
Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Pomysł officiala Empty Re: Pomysł officiala

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach