Zmiany w akademi shinigami (rook)
Strona 1 z 1
Zmiany w akademi shinigami (rook)
Witam,
Chciałbym poruszyć pewien problem związany z tym co dzieje się na rooku.
Ostatnimi czasy dość sporą plagą są gracze którzy biegają na bocie i biją tam bossa headhuntera ze względu na jego bardzo przyzwoity loot lub robią achievement na maskę czy na bossy właśnie.
Gdzie leży problem?
W moim przekonaniu problemem jest właśnie resp tego bossa, który jak na poziom jego trudności daje zbyt wartościowego loota, oraz level tych graczy na rooku i sposób w jaki to robią.
Rook nie jest zbyt dużym miejscem, więc taki gracz biega właściwe po całym respie w konsekwencji czego, zaczynając grę na małym poziomie, wyjście z rooka staje się trudniejsze i znacznie mniej przyjazne, a nawet zniechęcające.
I tu właśnie leży całe sedno probleu. Taki gracz zniechęca nowych graczy, bo w zasadzie utrudnia im grę, a utrudnianie gry nie powinno być tolerowane, przynajmniej na wyspie startowej.
Co więcej z tego co pamiętam, loot z boosted metali został znerfiony właśnie dlatego, że było to popularne miejsce botów. Rook i headhunter jest czymś podobnym, bo zdobycie elementów i fullbring enchantów jest tam znacznie łatwiejsze niż na mainie, więc chyba coś jest nie tak.
Jakie widzę rozwiązanie? Usunięcie bossa, zwiększenie liczby potrzebnych headhunterów do zabicia albo mocne znerfienie loota polegające na kompletnym usunięciu zarówno elementów jak i enchantów bo to one są głównym źródłem problemu i to chyba za tym rozwiązaniem bym najbardziej obstawał. Mogłoby to zostać zastąpione szansą na 1-3cc oraz jakieś lekko mocniejsze eq niż to z hunterów co stanowiłoby jakąś przyjemną nagrodę na łatwiejszy start.
A jak widzą to inni? Zapraszam do propozycji.
Pozdrawiam.
Chciałbym poruszyć pewien problem związany z tym co dzieje się na rooku.
Ostatnimi czasy dość sporą plagą są gracze którzy biegają na bocie i biją tam bossa headhuntera ze względu na jego bardzo przyzwoity loot lub robią achievement na maskę czy na bossy właśnie.
Gdzie leży problem?
W moim przekonaniu problemem jest właśnie resp tego bossa, który jak na poziom jego trudności daje zbyt wartościowego loota, oraz level tych graczy na rooku i sposób w jaki to robią.
Rook nie jest zbyt dużym miejscem, więc taki gracz biega właściwe po całym respie w konsekwencji czego, zaczynając grę na małym poziomie, wyjście z rooka staje się trudniejsze i znacznie mniej przyjazne, a nawet zniechęcające.
I tu właśnie leży całe sedno probleu. Taki gracz zniechęca nowych graczy, bo w zasadzie utrudnia im grę, a utrudnianie gry nie powinno być tolerowane, przynajmniej na wyspie startowej.
Co więcej z tego co pamiętam, loot z boosted metali został znerfiony właśnie dlatego, że było to popularne miejsce botów. Rook i headhunter jest czymś podobnym, bo zdobycie elementów i fullbring enchantów jest tam znacznie łatwiejsze niż na mainie, więc chyba coś jest nie tak.
Jakie widzę rozwiązanie? Usunięcie bossa, zwiększenie liczby potrzebnych headhunterów do zabicia albo mocne znerfienie loota polegające na kompletnym usunięciu zarówno elementów jak i enchantów bo to one są głównym źródłem problemu i to chyba za tym rozwiązaniem bym najbardziej obstawał. Mogłoby to zostać zastąpione szansą na 1-3cc oraz jakieś lekko mocniejsze eq niż to z hunterów co stanowiłoby jakąś przyjemną nagrodę na łatwiejszy start.
A jak widzą to inni? Zapraszam do propozycji.
Pozdrawiam.
pojemnosc2400- Użytkownik
- Nick in game : Top Secret
Liczba postów : 26
Reputation : 1
Join date : 23/04/2015
Similar topics
» powazne zmiany w systemie paralizu
» Shinigami Hakama Stat bug
» Abarai Renji #Shinigami
» [1-8lv] Początek gry: Akademia Shinigami
» Shinigami Hakama Stat bug
» Abarai Renji #Shinigami
» [1-8lv] Początek gry: Akademia Shinigami
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach