Propozycja dot. balansu
4 posters
Strona 1 z 1
Propozycja dot. balansu
Jak pewnie większość zauważyła, istnieje duża przepaść między profesjami walczącym w zwarciu, a magami w przedziale levelowym 300-400, gdy klasy mele (yoroichi, zaraki, Grimm, itd z 450%+ z lapy)zdobędą broń za hell soula to kładą magów na solo w parę sekund, gdzie magowie (niektórzy) Mogą co najwyżej walnać parala i uciekać. W okolicy 500 poziomu magowie nadrabiają straty. Przechodząc do sedna, proponuje ustawić ograniczenie levelowe dla broni z hell(np. 450), vandereich(400) i omni soula(420). Broni można by było używać na mniejszym poziomie, ale były by one słabsze, i wraz z wbijaniem kolejnych poziomów, dmg rósł by do momentu osiągnięcia tego np 450 poziomu, tak jak na rl tibi. Poprawiło by to balans w przedziale 300-400 nie psujac tego na 500. Skalowanie dmg i poziomu zostawię administracji. Proszę o wypowiadanie się na ten temat graczy, oraz administracji.
rysiok- Użytkownik
- Nick in game : rysiok
Liczba postów : 9
Reputation : 0
Join date : 02/03/2015
Re: Propozycja dot. balansu
Propozycja zrobienia czegoś z postaciami pod meele nie jest zła. Problem ten nie występuje na 300-400 ,a już o wiele wcześniej (bronie + upki z shopa ,czyli tak od 30/80lvl). Zakładasz ,że na 500lvl magowie nadrobią starty ,lecz tak naprawde nie ma żadnego na tym chodziaż by 420lvl. Może tak naprawde już do końca nie będą mieli podejścia? Wkońcu dojdą jeszcze zanpakuto ,a wtedy w teori będzie jeszcze gorzej. Robienia Hella na 450lvl gdzie zdobyć go można z anhi już na 220lvl jest dość śmieszne.
Osobiście proponuje na początek:
I. Zbalansować bronie:
1. Sprawić by Hell był słabszy od Onmi i Vanden. O wiele łatwiej go zdobyć ,a jest o wiele lepszy
2. Ogarnąć z tym które są jednoręczne ,a które dwuręczne (zrobić cały zestaw np. onmi, kidou jako jednoręczne ,a reszta (hell, destroy shinigami, vanden, metastacia, togabito, destroyed) jako dwuręczne). Wtedy gdy trudności zdobycia onmi = vanden to vanden będzie lepsze (to samo kidou i togabito)
3. Tak ogl znerfić wszystko od metastacia w góre
II. Upgrade Stone
a) Dawały by mniej i nadal by było do +10
b) albo max np. +6 i utrudnić polepszanie
Osobiście proponuje na początek:
I. Zbalansować bronie:
1. Sprawić by Hell był słabszy od Onmi i Vanden. O wiele łatwiej go zdobyć ,a jest o wiele lepszy
2. Ogarnąć z tym które są jednoręczne ,a które dwuręczne (zrobić cały zestaw np. onmi, kidou jako jednoręczne ,a reszta (hell, destroy shinigami, vanden, metastacia, togabito, destroyed) jako dwuręczne). Wtedy gdy trudności zdobycia onmi = vanden to vanden będzie lepsze (to samo kidou i togabito)
3. Tak ogl znerfić wszystko od metastacia w góre
II. Upgrade Stone
a) Dawały by mniej i nadal by było do +10
b) albo max np. +6 i utrudnić polepszanie
Cosiek- Użytkownik
- Nick in game : Cosiek
Liczba postów : 110
Reputation : 4
Join date : 25/12/2014
Re: Propozycja dot. balansu
Klasy melee będą bić tak samo na 300 lvl jak i na 500, jedynie może być trochę większy dmg, że względu ma skille, a magowie będą coraz mocniejsi z lvlem. Mój pomysł był by dużo szybszy i mię.trzeba by było kombinować z balansem na 500 lvl, a jak zbytnio osłabi się bronie to na 500 + klasy melee będą w tyle.
rysiok- Użytkownik
- Nick in game : rysiok
Liczba postów : 9
Reputation : 0
Join date : 02/03/2015
Re: Propozycja dot. balansu
Zapewne będą bili ,ale czy nadrobią wystarczającą? Druga rzecz to trzeba wbić ten 500lvl. Piszesz że "jedynie... ze względu na skille" ,ale to nie tylko str,zan,dist to też atk speed. Mało kto ma 100+ ,a co dopiero jak wbiją z 120. Z eq przy większym skillu każdy kolejny sporo daje. A mlvl? Tyle co nic i trzeba jeszcze spamić potkami ,a na trainach możesz afczyć. Dolicz do tego achiv z zanp questa jak wejdzie który daje 10crita.
Piszesz ciągle 500lvl, 500lvl. Ile osb wbije ten 500lvl? Jedyny realny skok dmg dla magów jest własnie tylko i wyłącznie ten spell na 500lvl. Chcesz robić 400lvl na bronie ,a po tym 400lvl i tak meele znowu będą składać magów w pare sekund. Skoro teraz składają w pare sekund 300lvl+ to znaczy że nie będą ich robić na 500? Będą tylko ,że 2s dłużej. Prędzej magowie na 500lvl będą słabsi przeciwko 500lvl yoru,zaraki niż na 300lvl. Mag dostaje na lvl po 90hp, zaraki i yoru po 160hp. 18k hp, ile to jest dla ciebie w ludzie? 2hity? Nawet nie 2s dłużej przy większym asie. 32k hp to chyba troche więcej co nie? Dolicz do tego proty % na spelle ,bo w przypadku defa pod bronie to chyba działa jak na tibi ,że zmniejsza o daną wartości czyli NIC.
Piszesz ciągle 500lvl, 500lvl. Ile osb wbije ten 500lvl? Jedyny realny skok dmg dla magów jest własnie tylko i wyłącznie ten spell na 500lvl. Chcesz robić 400lvl na bronie ,a po tym 400lvl i tak meele znowu będą składać magów w pare sekund. Skoro teraz składają w pare sekund 300lvl+ to znaczy że nie będą ich robić na 500? Będą tylko ,że 2s dłużej. Prędzej magowie na 500lvl będą słabsi przeciwko 500lvl yoru,zaraki niż na 300lvl. Mag dostaje na lvl po 90hp, zaraki i yoru po 160hp. 18k hp, ile to jest dla ciebie w ludzie? 2hity? Nawet nie 2s dłużej przy większym asie. 32k hp to chyba troche więcej co nie? Dolicz do tego proty % na spelle ,bo w przypadku defa pod bronie to chyba działa jak na tibi ,że zmniejsza o daną wartości czyli NIC.
Cosiek- Użytkownik
- Nick in game : Cosiek
Liczba postów : 110
Reputation : 4
Join date : 25/12/2014
Re: Propozycja dot. balansu
Zawsze można to przetestować, niech admin zrobi jakiegoś 500 maga i przetestuje na zarakim czy yoroichi, Pamiętaj, że każdy mag z gritzami będzie tanky. Magom, dmg i heal bardziej rośnie z lvlem niż melee. Poziomy na bronie można zmienić, pisałem, że to przykład. Uczepilem się 500 lvla, bo to jest dopiero endgame. Ale każdy chce się bić na 300+ dlatego, ten pomysł dotyczy bardziej 300-450. I jest raczej lepszy niż ogólne nerfienie broni, ale pewni tego możemy być dopiero po jakichś testach.
rysiok- Użytkownik
- Nick in game : rysiok
Liczba postów : 9
Reputation : 0
Join date : 02/03/2015
Re: Propozycja dot. balansu
Jak mag z gritzami może być tanky? Raczej nie chodzi Ci o barrierke ,bo skoro już mag ma używać tych spelli na 420/500 (5k-8k many) to było by samobójstwem ,a leczenie 12k + ~4k potka to nie wiele więcej niż (nie wiem ile się leczy yoru ,bo zarak to ma heal za full hp więc zdąży zabić maga mając 95k hp) 9k + ~6,5k potka.
Co do faktu że muszą to przetestować zgadzam się jak najbardziej.
Co do faktu że muszą to przetestować zgadzam się jak najbardziej.
Cosiek- Użytkownik
- Nick in game : Cosiek
Liczba postów : 110
Reputation : 4
Join date : 25/12/2014
Re: Propozycja dot. balansu
No dobra... przypuśćmy że lvl 300 ma hell +10 i atakuje go ktoś kto ma 450 lvl i ten sam sword. Jakie widzisz wtedy możliwości nie zaliczenia deski, skoro dmg sworda rózni się u tych dwoch graczy?
To całkowicie zmieni pvp, bo mniejszy lvl nie będzie miał żadnej innej możliwości przeżycia.
Chyba że ucieczka.. która i tak nie wyjdzie 1. przez dmg, 2 szybkość poruszania się wyższego lvl.
To całkowicie zmieni pvp, bo mniejszy lvl nie będzie miał żadnej innej możliwości przeżycia.
Chyba że ucieczka.. która i tak nie wyjdzie 1. przez dmg, 2 szybkość poruszania się wyższego lvl.
Siousan- Użytkownik
- Nick in game : Mgr Cardis
Liczba postów : 12
Reputation : 0
Join date : 24/02/2016
Age : 32
Skąd : warszawa
Re: Propozycja dot. balansu
Przecież o to chodzi aby całkowicie zmienić pvp.Siousan napisał:
To całkowicie zmieni pvp, bo mniejszy lvl nie będzie miał żadnej innej możliwości przeżycia.
Chyba że ucieczka.. która i tak nie wyjdzie 1. przez dmg, 2 szybkość poruszania się wyższego lvl.
A czy teraz mniejszy lvl ma dużą możliwość ucieczki? taka sama będzie po zmianie, na dodatek teraz nie trzeba mieć 450 lvla, żeby zabić 300 w 3 sekundy. Ja to robię na 350 lvlu.
Piszesz tu o różnicy dmg między tymi samymi brońmi, ale w jakim celu? To zabrzmiało jakby ten 300 lvl próbował zabić 450 bo ma taką samą broń?Siousan napisał:
No dobra... przypuśćmy że lvl 300 ma hell +10 i atakuje go ktoś kto ma 450 lvl i ten sam sword. Jakie widzisz wtedy możliwości nie zaliczenia deski, skoro dmg sworda rózni się u tych dwoch graczy?
To całkowicie zmieni pvp, bo mniejszy lvl nie będzie miał żadnej innej możliwości przeżycia.
rysiok- Użytkownik
- Nick in game : rysiok
Liczba postów : 9
Reputation : 0
Join date : 02/03/2015
Re: Propozycja dot. balansu
rysiok napisał:
A czy teraz mniejszy lvl ma dużą możliwość ucieczki? taka sama będzie po zmianie, na dodatek teraz nie trzeba mieć 450 lvla, żeby zabić 300 w 3 sekundy. Ja to robię na 350 lvlu.
czyzby piekny buff yourichi? sporo o tym na gc jak to top 1 yourichi, którego imienia nie wolno wymawiac, zabija w 3sec, w 3 hity, max hit 30k+, min hit z 15k. no to fajnie ma ta yourichi. pewnie nie tylko ona tak potrafi z dobrym eq, ale chyba tak nie powinno byc.
btw. dmg z dista: max dmg 40k? u ishidy wiecej? za duzo powiecie?? --> min dmg: tak z 15. i nie, nie tysięcy. tylko 15. fajne nie?
\/ \/ \/ \/ \/
zabijanie w 3 sec, chyba tak nie powinno być. - tak napisalem powyżej. umiesz czytać? oznacza to że popieram ten pomysł. reszte dopisałem, bo mnie boli więc się odczep. każdy może dodać swoje 3 grosze
Ostatnio zmieniony przez yuzero dnia Sob Sie 27, 2016 7:52 am, w całości zmieniany 1 raz
yuzero- Użytkownik
- Nick in game : yzero
Liczba postów : 12
Reputation : 0
Join date : 11/08/2016
Re: Propozycja dot. balansu
Ishida, bije z dysta, ma parala, mana draina, duży-co prawda randomowy, ale wciąż duży dmg czego więcej od niego chcesz, poza tym Twój post nic nie wnosi do tematu, prosiłbym o ograniczenie się do pisania na temat, czyli wyrażaniu opinii, za bądź przeciw, oraz o odpowiedniej argumentacji.yuzero napisał:rysiok napisał:
A czy teraz mniejszy lvl ma dużą możliwość ucieczki? taka sama będzie po zmianie, na dodatek teraz nie trzeba mieć 450 lvla, żeby zabić 300 w 3 sekundy. Ja to robię na 350 lvlu.
czyzby piekny buff yourichi? sporo o tym na gc jak to top 1 yourichi, którego imienia nie wolno wymawiac, zabija w 3sec, w 3 hity, max hit 30k+, min hit z 15k. no to fajnie ma ta yourichi. pewnie nie tylko ona tak potrafi z dobrym eq, ale chyba tak nie powinno byc.
btw. dmg z dista: max dmg 40k? u ishidy wiecej? za duzo powiecie?? --> min dmg: tak z 15. i nie, nie tysięcy. tylko 15. fajne nie?
rysiok- Użytkownik
- Nick in game : rysiok
Liczba postów : 9
Reputation : 0
Join date : 02/03/2015
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach