Przedział lvl'owy w PvP
+4
Chopok
Ichigee
Greed
Kei
8 posters
Forum World of Bleach :: Ogólne :: Pomysły :: Odrzucone
Strona 1 z 1
Przedział lvl'owy w PvP
Chciałbym przedstawić pomysł, myślę, że nie tylko ja o nim myślę. Mianowicie chodzi o przedział lvl'owy podczas PvP. Można zauważyć że duże lvl'e np. 300 ubijają 100, bo nie mają co robić lub z własnych nie zrozumiałych powodów. Chciałbym by w życie wprowadzić te przedziały lvl'owe np. 80-199 tzn. że 80 poziom może bić się z maksymalnie z 199 lvl'em lub 201-299 gdzie 201 poziom może bić się maksymalnie z 299. Myślę że zmniejszyło by to ilość graczy bijących strasznie małe lvl'e. Pomysł ten oczywiście nie jest gotowy, stworzyłem tzw. podstawę tej propozycji.
Ichigee- Użytkownik
- Nick in game : Ichigee
Liczba postów : 3
Reputation : 0
Join date : 27/03/2016
Kei- Użytkownik
- Nick in game : Kei
Liczba postów : 70
Reputation : -9
Join date : 23/12/2014
Re: Przedział lvl'owy w PvP
Nie, server i tak jest mały dużo osób pyskuje,
od razu hunted na jape i koles ma wiecej motywacji do gry
od razu hunted na jape i koles ma wiecej motywacji do gry
Re: Przedział lvl'owy w PvP
Albo więcej motywacji by przestać A tego Soul nie chce raczej
Ichigee- Użytkownik
- Nick in game : Ichigee
Liczba postów : 3
Reputation : 0
Join date : 27/03/2016
nanika- VIP
- Nick in game : Nanika
Liczba postów : 131
Reputation : 7
Join date : 29/12/2014
Re: Przedział lvl'owy w PvP
Skoro dużo osób nie chce takiego pomysłu to może mój będzie lepszy.
Za zabicie gracza z mniejszym lvl o np. 200 lub 150 dostajemy więcej fragów (np. 550 lvl zabija 100 lvl i dostaje 2-4 fragów), a przy lvlu 300+ zawsze 1 frag nie ważne jaka różnica lvli (np. 550 lvl zabija 302 lvl i dostaje 1 frag).
Za zabicie gracza z mniejszym lvl o np. 200 lub 150 dostajemy więcej fragów (np. 550 lvl zabija 100 lvl i dostaje 2-4 fragów), a przy lvlu 300+ zawsze 1 frag nie ważne jaka różnica lvli (np. 550 lvl zabija 302 lvl i dostaje 1 frag).
Chopok- Użytkownik
- Nick in game : Chopok
Liczba postów : 74
Reputation : 7
Join date : 21/08/2015
Re: Przedział lvl'owy w PvP
Pomysł jest do bani...
Czemu nie zostawimy tego tak jak jest?
Taki 100 lvl nic nie traci gdy padnie, a jeśli chodzi o mnie to raczej wątpię bym zabijał 100lvla gdzie i tak mi fragów brakuje na rage syndrom.
Czemu nie zostawimy tego tak jak jest?
Taki 100 lvl nic nie traci gdy padnie, a jeśli chodzi o mnie to raczej wątpię bym zabijał 100lvla gdzie i tak mi fragów brakuje na rage syndrom.
nanika- VIP
- Nick in game : Nanika
Liczba postów : 131
Reputation : 7
Join date : 29/12/2014
Re: Przedział lvl'owy w PvP
Żaden z waszych pomysłów nie ma przyszłości, przedziały level ? Bez sensu.. Kogo bić mają np 500+ skoro mieliby mieć blokadę bicia poniżej 500? To samo z podniesieniem ilości fragów, czemu nie mam mieć prawa ujebać idioty blokującego np przejście gdzieś lub wyzywającym mnie od dziwek ?
Frag system oraz PvP System działają tak a nie inaczej. Ktoś boci? nie możesz go ubić bo różnica levela :DD niee!!
Frag system oraz PvP System działają tak a nie inaczej. Ktoś boci? nie możesz go ubić bo różnica levela :DD niee!!
King verus- Użytkownik
- Nick in game : :3
Liczba postów : 9
Reputation : 0
Join date : 18/03/2016
Re: Przedział lvl'owy w PvP
Pomysł fajny ,lecz realizacja słaba. Kiedyś gdzieś był fajny system w którym zwyczajnie osoba z większym lvl biła mniej w osobe z mniejszym lvlem co dawało jej szanse na jakąś tam ucieczke.
Załóżmy że gracz A ma lvl 300. W przypadku gdy druga osoba B ma lvl mniejszy o dajmy 30% nie będzie zmian w dmga czyli od 210+ osoba ta będzie otrzymywać normalny dmg ,zaś gdy będzie miała mniejszy ,niż 210 będzie otrzymywała mniejszy dmg o jakiś % w zależności o róznice lvl miedzy nimi.
Naprzykład: Nasza osoba B będzie miała 180lvl to znaczy ze jest tam te 40% róznicy. Teraz odjąć od tego 30% róznicy która nic nie zmienia i mamy o 10% mniejszy dmga gracza A z 300lvlem w gracza B z lvlem 180!
Inne przykładowe obliczenia dla ukazania fajności tego systemu:
500lvl vs 350lvl -> 100% dmga.
400lvl vs 260lvl -> 95% dmga.
150lvl vs 100lvl -> 96,6% dmga.
350lvl vs 160lvl -> 75,7% dmga.
Dużo to zapewne nie da ,ale np. zamiast 30% jakies 25% i juz by to lepiej wyglądało. Do tego założmy że maksymalnie może obniżyć do 75% żeby nie było przypadków że 5osb z 150lvl rzuci sie na 370 i wygra :p.
Załóżmy że gracz A ma lvl 300. W przypadku gdy druga osoba B ma lvl mniejszy o dajmy 30% nie będzie zmian w dmga czyli od 210+ osoba ta będzie otrzymywać normalny dmg ,zaś gdy będzie miała mniejszy ,niż 210 będzie otrzymywała mniejszy dmg o jakiś % w zależności o róznice lvl miedzy nimi.
Naprzykład: Nasza osoba B będzie miała 180lvl to znaczy ze jest tam te 40% róznicy. Teraz odjąć od tego 30% róznicy która nic nie zmienia i mamy o 10% mniejszy dmga gracza A z 300lvlem w gracza B z lvlem 180!
Inne przykładowe obliczenia dla ukazania fajności tego systemu:
500lvl vs 350lvl -> 100% dmga.
400lvl vs 260lvl -> 95% dmga.
150lvl vs 100lvl -> 96,6% dmga.
350lvl vs 160lvl -> 75,7% dmga.
Dużo to zapewne nie da ,ale np. zamiast 30% jakies 25% i juz by to lepiej wyglądało. Do tego założmy że maksymalnie może obniżyć do 75% żeby nie było przypadków że 5osb z 150lvl rzuci sie na 370 i wygra :p.
Cosiek- Użytkownik
- Nick in game : Cosiek
Liczba postów : 110
Reputation : 4
Join date : 25/12/2014
Re: Przedział lvl'owy w PvP
Pomysł dobry ale nie genialny. Jak dla mnie działałby, ale gdyby tutaj była duża populacja (300 graczy+ przynajmniej). Jest jeszcze jeden mankamet. I tak h lvl jakby się uparł to by zabijał mniejsze lvl. A co to za problem na mc ticket zrobić sobie nie wiem, takiego Grima czy ishide z mniejszym lvl tylko do bicia low? wyskillowana postać w uj i jeszcze więcej, dobre eq, bo h lvl ma łatwiej w tym przypadku, co to za problem zloocic czy tam kupic takie eq dla h lvla ktory nie wie co z kasą zrobić? Chwila roboty na MC ticket a i tak będzie bił low lvle.
Derreroic- Użytkownik
- Nick in game : Kamyczek
Liczba postów : 18
Reputation : 0
Join date : 18/08/2015
Age : 30
Forum World of Bleach :: Ogólne :: Pomysły :: Odrzucone
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach