Boss Spawn Hint

+3
Lordjacus
Arbuzer
Cosiek
7 posters

Go down

Boss Spawn Hint Empty Boss Spawn Hint

Pisanie by Arbuzer Nie Sie 07, 2016 10:52 pm

Witam ludziki ponownie!

Natchnięty serią dzisiejszych wydarzeń, postanowiłem napisać ten post i głęboko wierze że zostanie ten pomysł przyjęty pozytywnie i zostanie wprowadzony w życie jak najszybciej.
O co chodzi?
No więc dziś spędziłem bardzo dużo czasu bijąc pewne potworki, z których bardzo pożądam duszy aby zdobyć sobie lepszą broń. Jak wiadomo szansa na zdobycie tej duszyczki ze zwykłych potworów nie jest duża, w każdym przypadku - dlatego w pogotowiu zawsze mamy bossy które pojawiają się kiedy zostanie zabita wystarczająca ilość danych potworów. Te bossy są dużo silniejsze i oczywiście szansa na zdobycie pożądanego z nich przedmiotu jest dużo wyższa, niż przy długich godzinach bicia tych stworów. Wszystko fajnie, z tym że boss ten nie ma określonego miejsca respawnu, co za tym idzie pojawia się gdzieś na którymś z miejsc w których kręcą się dane stworki, a tych miejsc często jest wiele. System ten według mnie jest jak najbardziej właściwy i słuszny, oprócz jednej rzeczy która ciągle mnie trapi i nie daje mi spać po nocach. Jest to mianowicie fakt, że nie ważne kto zabije stwory, każdy może udać się na bossa i po prostu zabić go, kiedy ten się pojawi. Działa tutaj zasada kto pierwszy ten lepszy. Do czego ja w końcu kurna dążę? A no do tego, że według mnie to powinno zostać trochę zmienione aby poprawić działanie serwera, oraz aby utrudnić graczom zrzeszającym się w duże i silne ekipy całkowite zdominowanie serwera. Mam co do tego kilka propozycji, które zamieszczam poniżej.

TL;DR

Jeżeli nie chce ci się czytać leniu to przejdź od razu tutaj, chociaż chciałbym byś jednak zapoznał się z powyższym tekstem aby zrozumieć powód dla którego zamieszczam ten post.

Pierwsza
Gracz który najbardziej przyczyni się do pojawienia się bossa (zabije najwięcej potworów z ilości potrzebnej do jego przybycia) dostanie wskazówkę na temat jego położenia.

Druga
Tylko i wyłącznie gracze którzy zabili chociaż 10% wymaganych potworów do przybycia bossa mogą się z nim zmierzyć - inni po prostu nie będą mogli go bić, a on również ich będzie ignorował.

Trzecia
Limit dzienny pokonywania danego bossa - jeżeli już raz go zabiłeś, tak jak wyżej - nie będziesz mógł znów go bić, a on sam cię również będzie ignorował.

Jeszcze raz, liczę na pozytywny odzew i mam nadzieję że jak najszybciej, jeżeli w ogóle coś takiego zostanie wprowadzone w życie. Liczę również na wszelkie uwagi co do tych zmian, oraz - jeżeli macie jeszcze jakiś pomysł - o kolejne propozycje, w jaki sposób można byłoby ten system usprawnić.


Ostatnio zmieniony przez Arbuzer dnia Nie Sie 07, 2016 11:39 pm, w całości zmieniany 1 raz
Arbuzer
Arbuzer
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : Axebuz
Liczba postów : 23
Reputation : 7
Join date : 30/07/2015

Powrót do góry Go down

Boss Spawn Hint Empty Re: Boss Spawn Hint

Pisanie by Cosiek Nie Sie 07, 2016 11:24 pm

Rozumiem Cię i jestem jak najbardziej za co do punktu pierwszego. Drugi punkt o ile nie jest zły to widze w nim problem: co jeśli jakaś osoba zabije solo 100% albo nawet 2 osoby po te 50% ,a i tak nie zabiją bossa bo były to zwyczajnie boty ,albo wgl inny respawn i nie zwróci na to uwagi?. Proponował bym tu dodać jakiś warunek czasowy rzędu np. 10min?. Trzeci punkt jest całkiem bezsensu ,bossow dziennie respi sie pełno.
Cosiek
Cosiek
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : Cosiek
Liczba postów : 110
Reputation : 4
Join date : 25/12/2014

Powrót do góry Go down

Boss Spawn Hint Empty Re: Boss Spawn Hint

Pisanie by Arbuzer Nie Sie 07, 2016 11:41 pm

Trzeci punkt dodałem jako ostatni ze względu takiego, że myślałem że jest najgorszy. Osobiście najbardziej jestem zwolennikiem punktu drugiego, który jak dobrze zauważyłeś - jeżeli wprowadzany byłby w życie, trzeba by było ustalić limit czasowy, po jakim boss stawałby się znów możliwy do zabicia przez każdego gracza. Ogółem rzecz biorąc liczę że chociaż jeden z nich zostanie dodany, ale największą mam nadzieję na to, że punkty 1 i 2 zostaną ze sobą razem w jakiś sposób pogodzone. Niezmiernie uprości to rozgrywkę graczom, którzy faktycznie biją te stwory nie dla expa, a z powodu takiego, że polują na konkretny przedmiot który z nich wypada.
Arbuzer
Arbuzer
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : Axebuz
Liczba postów : 23
Reputation : 7
Join date : 30/07/2015

Powrót do góry Go down

Boss Spawn Hint Empty Re: Boss Spawn Hint

Pisanie by pojemnosc2400 Pon Sie 08, 2016 3:09 am

Pomysł fajny, a punkt pierwszy raczej nie jest jakiś wcale przesadzony. A faktycznie jest tak, że sporo high leveli zabiera nawet te średnie bossy.
pojemnosc2400
pojemnosc2400
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : Top Secret
Liczba postów : 26
Reputation : 1
Join date : 23/04/2015

Powrót do góry Go down

Boss Spawn Hint Empty Re: Boss Spawn Hint

Pisanie by Admin Wto Sie 09, 2016 12:07 pm

Arbuzer napisał:
Pierwsza
Gracz który najbardziej przyczyni się do pojawienia się bossa (zabije najwięcej potworów z ilości potrzebnej do jego przybycia) dostanie wskazówkę na temat jego położenia.
Ciężkie do zrealizowania, naprawdę sporo trzeba zabić moobów i często ten kto zabije najwięcej moobów bo tam expił (ale nie zrespił bossa) może już dawno expić gdzie indziej albo po prostu być offline. Z kolei by zabić silniejsze bossy (które się respi specjalnie) i tak potrzeba teamu więc rozdzielenie się na pare expów to nie problem.

Arbuzer napisał:DrugaTylko i wyłącznie gracze którzy zabili chociaż 10% wymaganych potworów do przybycia bossa mogą się z nim zmierzyć - inni po prostu nie będą mogli go bić, a on również ich będzie ignorował.
System bossów ma również za zadanie ożywić pvp, ten pomysł to psuje.

Arbuzer napisał:Trzecia
Limit dzienny pokonywania danego bossa - jeżeli już raz go zabiłeś, tak jak wyżej - nie będziesz mógł znów go bić, a on sam cię również będzie ignorował.
Tak jak sam powiedziałeś, jest to najgorszy pomysł. [/quote]
Admin
Admin
Administrator
Administrator

Liczba postów : 522
Reputation : 27
Join date : 08/05/2011
Age : 29

https://wob-animestory.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Boss Spawn Hint Empty Re: Boss Spawn Hint

Pisanie by Lordjacus Sro Sie 10, 2016 9:40 am

Soul napisał:System bossów ma również za zadanie ożywić pvp, ten pomysł to psuje.
System ożywia dominację Espady i Magistrów. Zdobywają oni większość bossów i mają monopol na soule/bronie. Ciężko jest innym się wybić gdy tylko oni łapią bossy.
Lordjacus
Lordjacus
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : Ryzon
Liczba postów : 4
Reputation : 0
Join date : 10/08/2016
Age : 29
Skąd : Łask

Powrót do góry Go down

Boss Spawn Hint Empty Re: Boss Spawn Hint

Pisanie by Admin Sro Sie 10, 2016 10:03 am

Lordjacus napisał:System ożywia dominację Espady i Magistrów. Zdobywają oni większość bossów i mają monopol na soule/bronie. Ciężko jest innym się wybić gdy tylko oni łapią bossy.
Bez teamu i tak się nie zabije bossa.
Admin
Admin
Administrator
Administrator

Liczba postów : 522
Reputation : 27
Join date : 08/05/2011
Age : 29

https://wob-animestory.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Boss Spawn Hint Empty Re: Boss Spawn Hint

Pisanie by Lemonti Czw Sie 18, 2016 11:33 am

Przepraszam za odkopywanie tematu jednakże uważam,że pomysł ten ma swoje podstawy jednak zrealizował bym go trochę inaczej np wprowadził bym ograniczenia lvl do poszczególnych bossów żeby taki 300 lvl musiał polatać za bossami, z którymi naprawdę się pomęczy a nie podkradał mniejszym lvl bossa jako łatwą zdobycz. bossy podzielić na 3 kategorie 0-100 (general frank,head hunter,rungokai killer,commander of desert,blank togabito,fire lord,pharoah)100-250(Red samurai,diamond golem,dark blank,diamond metal) i 250+(wszystkie których nie wymieniłem) nie zaszkodziło by to pvp i sprawiło by,że polowanie na bossy było by trochę bardziej fair względem graczy którzy faktycznie siedzą na spocie i próbują zespawnować bossa dla lootu.W tej chwili wygląda to tak,że boss się respi np Dark blank wpada 300+ lvl i bossa nie ma i tyle.
Lemonti
Lemonti
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : Lemonti
Liczba postów : 2
Reputation : 0
Join date : 08/08/2016
Age : 27
Skąd : Poznań

Powrót do góry Go down

Boss Spawn Hint Empty Re: Boss Spawn Hint

Pisanie by pojemnosc2400 Czw Sie 18, 2016 12:59 pm

W przypadku Dark Blanka nie ma co się dziwić. Pierwszy dość wartościowy boss do zabicia. I to nie jest tak, że ktoś komuś kradnie tego bossa, bo i tak ludzie bocą na blank queście.
Więc pozostaje tu stara zasada kto pierwszy ten lepszy i jakoś nie widzę w tym nic złego.
Do tego prawda jest taka, że jak chcesz i jak się postarasz to znajdziesz bossa do ubicia.
pojemnosc2400
pojemnosc2400
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : Top Secret
Liczba postów : 26
Reputation : 1
Join date : 23/04/2015

Powrót do góry Go down

Boss Spawn Hint Empty Re: Boss Spawn Hint

Pisanie by yuzero Czw Sie 18, 2016 1:26 pm

tak czy inaczej szkoda, że ten pomysł nie wszedł w życie. pewnego razu expilem na blankach z nadzieją na bossa. gdy się w końcu zrespił to w minute przybiegł h lvl i go zabił :v no sry. to jest przesada
yuzero
yuzero
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : yzero
Liczba postów : 12
Reputation : 0
Join date : 11/08/2016

Powrót do góry Go down

Boss Spawn Hint Empty Re: Boss Spawn Hint

Pisanie by Gość Czw Sie 18, 2016 3:05 pm

Low lvl bossy są zabijane przez high lvle z dwóch powodów, pierwszy to Sharp Enchant Stony, które są dość wartościowe na większym lvlu a dropią one z tych słabszych bossów co wiąże się z tym iż gracze z większymi lvlami masowo zabijają te bossy by wydropić te stony.

Drugim powodem jest achievement w którym mamy do zabicia 120 randomowych bossów, z doświadczenia w poprzedniej edycji wiem iż zrobienie go tylko na wysoko levelowych bossach jest praktycznie nie możliwe, dlatego też gracze z większymi lvlami także biegają za low lvl bossami aby mieć tego jednego bossa więcej w achievemencie.

Dodanie ograniczeń levelowych dla bossów, zrobi zrobienie achievementa na bossy na wysokim lvlu praktycznie nie możliwym, oraz znacznie utrudni zdobywanie Sharp Enchant Stonów.

Bossy mają swoje własne spawny których dość łatwo się nauczyć gdy gramy tutaj dłużej, w teorii jest to także bonus dla high leveli bo to oni najczęściej grają na tym servie dłużej dzięki czemu znają te spawny i mogą łatwiej zabijać te bossy, do czasu aż Achievement na bossy nie zostanie zmieniony tak aby był inny sposób do zrobienia go niż ganianie za low level bossami(ich jest najwięcej i najłatwiej zespawnić) to te bossy po prostu będą masowo zabijane przez graczy z wyższym levelem.

To samo tyczy się elementów, elementy dropią często z bossów na low level, dlaczego więc jako high level mam się męczyć z respieniem high level bossa oraz potem męczyć się z ubicie go skoro mogę przejść się po spawnach low level bossów i w dużo szybszy i łatwiejszy sposób zdobywać elementy potrzebne do craftowania Enchant Stonów.


Anonymous
Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Boss Spawn Hint Empty Re: Boss Spawn Hint

Pisanie by Lemonti Czw Sie 18, 2016 8:40 pm

Tak tak panu już podziękujemy.Poproszę o wypowiedź osoby kompetentnej.Twoje wypowiedzi sprowadzają się do "newplayers frendly? who cares" wysoki lvl nie powinien mieć profitów z ubijania początkowych bossów a przynajmniej nie takie same jak osoba która musi włożyć w zabicie tego bossa spory wysiłek.Jeżeli wysokie lvl maja problem ze zdobywaniem enchant stone'ów do zróbcie im na to questa a wymagania achivmentu można obniżyć i nie są to dla mnie żadne argumenty
Lemonti
Lemonti
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : Lemonti
Liczba postów : 2
Reputation : 0
Join date : 08/08/2016
Age : 27
Skąd : Poznań

Powrót do góry Go down

Boss Spawn Hint Empty Re: Boss Spawn Hint

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach