Gracze uciekają.

+11
Tatsuya
Kei
knrd1337
kofe
Arn
nanika
Raiten
Ashisogi Jizo
Achiru
Inoue San
mrkilusion
15 posters

Strona 2 z 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by nanika Czw Lut 05, 2015 2:55 pm

Ups, nawet jak usuniesz te metale to i tak 300 wbije w 2 dni ^^
nanika
nanika
VIP
VIP

Nick in game : Nanika
Liczba postów : 131
Reputation : 7
Join date : 29/12/2014

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by Admin Czw Lut 05, 2015 2:58 pm

na Blankach?
Admin
Admin
Administrator
Administrator

Liczba postów : 522
Reputation : 27
Join date : 08/05/2011
Age : 29

https://wob-animestory.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by nanika Czw Lut 05, 2015 3:00 pm

Na blankach exp leci podobnie, albo i nawet szybciej jak na tych metalach^^ Do tego jest jeszcze bardzo dobry resp metali na tym quescie chunk of iron.
nanika
nanika
VIP
VIP

Nick in game : Nanika
Liczba postów : 131
Reputation : 7
Join date : 29/12/2014

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by Raiten Czw Lut 05, 2015 11:30 pm

Jeśli chodzi o mnie to sądze,że powinno być więcej znaków - tak by nowi gracze mieli troche łatwiej z odnalezieniem się,a przynajmniej pierwszych sag.Więcej podstawowych informacji,łatwiejszy dostęp do sklepów itd.Najazdy na karakure,soul society też mogą być.Questy na mniejsze lvle i większe,tak by na każdym transie było coś roboty.Lepsza reklama też by się przydała,bo serwer jest fajny,ma przyszłość i fajne questy ale mało kto o tym wie,bo żadnych info ani nic :p Wszystkiego trzeba samego szukać ale czasem to jest bardzo trudne i nieopłacalne w porównaniu do nagrody (szukasz rozwiązania 30min a zdobywasz coś czego nawet nie użyjesz ;d).Nie wiem jak z expowiskami na wyższe lvle ale przydałoby się,żeby danych potworów było kilka respów,tak by 10 osób nie kłóciło się o jednego respa.
Raiten
Raiten
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : Blond Rude
Liczba postów : 9
Reputation : 0
Join date : 04/02/2015

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by Gość Czw Lut 05, 2015 11:49 pm

To że na większym lvlu nie jest aż tak dużo respów jest według mnie dobre, dzieki temu będą Wary o dane spawny, no ale najpierw trzeba dobrze postacie zbalansować no i oczywiście musi być wystarczająco osób online na officialu żeby były wary.
Anonymous
Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by knrd1337 Pią Lut 06, 2015 12:45 am

Jeśli postacie i serwer będą zbalansowane to nie widzę przeszkód dla tego aby tutaj zjeżdżały całe grupy graczy ;> Na moim przykładzie, obecnie na polskiej scenie otsów znajdziecie może z 5-4 otsy które są warte uwagi gdzie reszta jest zrobiona na kase/odwal się/albo masz 3000 lvl w 2 dni.
Tak naprawdę z Naruto otsów najlepiej trzyma się WoS(nie żeby reklama czy coś) który po resie nie bardzo przypadł do gustu z powodu dziwnej łatki na którą się czekało ponad rok :> Jeśli administracja będzie się przykładać i starać się pracować na serwer(rzadkie to zjawisko) to będą się zjeżdżać takie paczki jak moja (około 5-10 osób) które tylko czekają na jakieś ciekawe nieprzesadzone otsy Smile
knrd1337
knrd1337
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : knrde
Liczba postów : 7
Reputation : -1
Join date : 05/02/2015

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by Kei Pon Lut 09, 2015 12:52 pm

Monotonia samej rozgrywki. Musicie dodac dużo questów ,expowisk i innych elementów, które po 300 lvlu uprzyjemnią rozgrywkę. Mało osób gra dlatego,że co chwile resy sa, a na dodatek serwer jest wfazie bety.
Kei
Kei
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : Kei
Liczba postów : 70
Reputation : -9
Join date : 23/12/2014

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by Ciastko Pon Lut 09, 2015 3:41 pm

A zrobiłeś ty choć połowę questów na servie? Masz 300 lvl?
Jak na razie piszesz na forum rzeczy oczywiste albo głupie i założę się, że na moje pytania bym usłyszał od Ciebie 2x nie.
A powodem czemu ludzie odchodzą/odchodzili, był fakt, że po servie latały same boty(problem nadal istnieje choć już mniejszy jest niż kiedyś), ludzie wbijały max lvle, mieli 0 pojęcia o postaci, jej spellach i czy warto uwzględnić jakieś poprawki do danej postaci, byli mało zainteresowani questami, bo co ich obchodzi exploring mapy w celu odnalezienia jakichś nowych, fajnych respów, skoro można zostawić bota i koniec końców lvl się wbije. Ludzie mają taki max lvl, robią tylko questy co dadzą im najlepsze eq, a resztę questów mają w dupie, więc nagle stwierdzenie, że mało questów. Osobiście zrobiłem parę questów, o których ludzie nawet istnieniu nie wiedzą i muszę powiedzieć, że Soul odwalił kawał dobrej roboty(chociaż czasami nagroda niewarta trudu ^^), bo questy same w sobie nie są na zasadzie "przeleć przez chmary przeciwników/zabij 5 wolfów", a wymagają poznania mapy i wiedzy co gdzie i z czego zdobyć.
Ciastko
Ciastko
VIP
VIP

Nick in game : Takie Nies
Liczba postów : 27
Reputation : 5
Join date : 02/02/2015

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by knrd1337 Wto Lut 10, 2015 2:58 am

W sumie jest to temat na temat "ALE PO POLSKIEMU" uciekania graczy z serwera, ale podepnę jeszcze moją opinię na inne względy poniżej.
Na questy nie można narzekać na pewno Nyan Cat miałem już do czynienia z kilkoma (przykładowo band na 40-70, albo Pirate quest) i powiem że musiałem się trochę namęczyć (szczególnie na tym pirate, **** mnie już strzelał) żeby dostać rewarda :>Nie żebym był zmuszony walczyć z mocnymi mobami, albo padać nieustannie bo level miałem aż za duży Smile ... Po prostu cały budynek jest tak dobrze zbudowanym labiryntem że żeby znaleźć wyjście trzeba się nieźle nagimnastykować. Wielokrotnie mimo konkretnych wskazówek musiałem szukać miejsc sag, questów, albo npc. Pokazuje to tylko jak ta mapa jest obszerna co jest na pewno jej plusem, ale myślę że można zapełnić niektóre spoty przynajmniej wilkami jak np. skała z piratami na południe od miasta w SS jest trochę opustoszała. Piratów jest zaledwie garstka na 2 piętrach bounce

Jedyne czego do tej pory w ogóle nie rozumiem, to heal dla większości postaci od 75. (jest wpisany jako premium ,ale każdy ma dostęp póki co.. No właśnie co by było jak by był tylko premium Very Happy Byebye F2P). Ogółem wygląda to tak że w momencie w którym dostajemy takowego spella healającego możemy kompletnie zapomnieć o jakichkolwiek potach na HP. Póki co wbiłem 150 nie używając praktycznie ani jednego, i uważam że heal który regeneruje w większości przypadków 100 % hp to przesada. Rozumiem że na większych lvl gracze mają potrzebę żeby mieć mocniejszy heal, bo PVP, bo bossy, bo ciężkie sagi, ale żeby postać która ma 6-7 k hp healała się po 17k? coś tu jest nie halo :>
Według mnie(TAK to ja to proponuje, Ten głupek co wbił 150 i już się rządzi.!@#! co za pacan. I tak napiszę co mam napisać bo wiem że ten heal to game-crash :> ) powinno się, ALBO polepszyć poprzedniego heala i tego całkowicie usunąć zostawiając graczom opozycję do kupowania potów do hp, i używania słabszego heala(lub przypisanego do postaci). ALBO usunąć poprzedniego heala i dać graczom grać do "entego" lvl w celu zdobycia mocniejszego omawianego heala. ALBO zostawić jak jest ale przenieść obecny "mocniejszy heal" przynajmniej na 150.(może dołożyć jakiś quest na średni, albo cholera go wie). PODKREŚLAM zanim mnie zabiją H-LvL i wgl panowie tego serwera że to moja opinia, i rzucam tylko pomysłami bo jeśli mamy myśleć o jakimkolwiek balansie, albo PvP 1v1 na lvl mniejszym niż 300 to trzeba coś z tą regeneracją zmienić Rolling Eyes

pozdrawia 150 ichigo co nie wiedział że był exp x6 i teraz będzie bić 300 trzykrotnie dłużej Smile
knrd1337
knrd1337
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : knrde
Liczba postów : 7
Reputation : -1
Join date : 05/02/2015

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by Admin Wto Lut 10, 2015 7:46 am

knrd1337 napisał:
Jedyne czego do tej pory w ogóle nie rozumiem, to heal dla większości postaci od 75. (jest wpisany jako premium ,ale każdy ma dostęp póki co.. No właśnie co by było jak by był tylko premium Very Happy Byebye F2P). Ogółem wygląda to tak że w momencie w którym dostajemy takowego spella healającego możemy kompletnie zapomnieć o jakichkolwiek potach na HP. Póki co wbiłem 150 nie używając praktycznie ani jednego, i uważam że heal który regeneruje w większości przypadków 100 % hp to przesada. Rozumiem że na większych lvl gracze mają potrzebę żeby mieć mocniejszy heal, bo PVP, bo bossy, bo ciężkie sagi, ale żeby postać która ma 6-7 k hp healała się po 17k? coś tu jest nie halo :>
Według mnie(TAK to ja to proponuje, Ten głupek co wbił 150 i już się rządzi.!@#! co za pacan. I tak napiszę co mam napisać bo wiem że ten heal to game-crash :> ) powinno się, ALBO polepszyć poprzedniego heala i tego całkowicie usunąć zostawiając graczom opozycję do kupowania potów do hp, i używania słabszego heala(lub przypisanego do postaci). ALBO usunąć poprzedniego heala i dać graczom grać do "entego" lvl w celu zdobycia mocniejszego omawianego heala. ALBO zostawić jak jest ale przenieść obecny "mocniejszy heal" przynajmniej na 150.(może dołożyć jakiś quest na średni, albo cholera go wie). PODKREŚLAM zanim mnie zabiją H-LvL i wgl panowie tego serwera że to moja opinia, i rzucam tylko pomysłami bo jeśli mamy myśleć o jakimkolwiek balansie, albo PvP 1v1 na lvl mniejszym niż 300 to trzeba coś z tą regeneracją zmienić Rolling Eyes

Healem się na pewno zajmiemy dzięki. Co do premium- każdy ma też pacc'a.
Czy na serwie znajduje się jakaś mafia gnębiąca nowych graczy o której nie wiem?
:grimm:
Admin
Admin
Administrator
Administrator

Liczba postów : 522
Reputation : 27
Join date : 08/05/2011
Age : 29

https://wob-animestory.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by Ciastko Wto Lut 10, 2015 9:47 am

Z tym healem mam mieszane uczucia, z jednej strony mocne gówno leczy prawie za całe hp na niskim lvlu, z drugiej strony na 300 leczy cie za pół i żeby ustać na respie mieszam hp poty z spellem, żeby ustać. 

Co do healingu i potionów, jakbyście dali rade usunąć opcję healowania innych potionami + zbuffować heale inoue, ew aktualne spelle healujące lekko zmienić, np. Keikatsu-dostępny od 20 lvla, lekko ulepszyć tak z 2-3x(może nawet 5x bo na 300 lecze się tym za 1000 przy 16k z Kuroi Keikatsu), a Kuroi Keikatsu przesunąć na 170 lvl powiedzmy. Będzie to wymuszać od gracza cały czas kupowanie hp potków w razie czego, żeby wspierać heala z spelli.
Ciastko
Ciastko
VIP
VIP

Nick in game : Takie Nies
Liczba postów : 27
Reputation : 5
Join date : 02/02/2015

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by nanika Wto Lut 10, 2015 12:25 pm

Czy na serwie znajduje się jakaś mafia gnębiąca nowych graczy o której nie wiem? napisał:

Tak, masz rację Soul. Ja tu jestem szefem i razem z merlase gnębimy świeżaków ^^
nanika
nanika
VIP
VIP

Nick in game : Nanika
Liczba postów : 131
Reputation : 7
Join date : 29/12/2014

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by kofe Sro Lut 11, 2015 11:12 am

Moje zdanie na ten temat jest proste. Na serwie gra się nudno. Przyczyn jest wiele, dlatego chciałbym przedstawić kilka moich pomysłów na poprawienie gry na serwerze.

1) Zmienić exhaust - moim pomysłem jest to, aby zmienić exhaust na standardowy tibijski i nie starać się na siłę zmieniać tej gry, tworzyć 5 milionów spelli, które wcale nie pomogą tylko jeszcze bardziej utrudnią sprawę. Proponuję więc wprowadzić exhaust jakieś 1.5 sekundy lub nawet i mniejszy oraz wyłączyć możliwość użycia 2 czarów atakujących jednocześnie (czy tam jeden po drugim). Dobrą rzeczą byłoby podzielenie czarów na czary np. leczące/buffy/atakujące, system polegałby na tym, że można by było użyć jednocześnie czaru np. leczącego i atakującego, a nie można by było używać dwóch atakujących. Myślę, że dzięki mojej propozycji pvp i exp stałby się bardziej dynamiczny.

2) Więcej item - pomysł banalny, chyba nie ma się co rozpisywać.

3) Mapa - No, co tu dużo mówić, mapa jest po prostu tragiczna. Oczywiście można znaleźć kilka ciekawych miejsc, jednak znacznie więcej jest tych mniej ciekawych. Przede wszystkim złe rozstawienie trainer'ów i depo w Karakurze oraz bardzo źle wyglądające expowiska. Generalnie chodzi o pracę nad estetyczną wartością mapy, ponieważ niektóre expowiska wręcz napawają obrzydzeniem.

4) Expowiska - Jest bardzo mało expowisk dla low lvl. Expowiska są źle rozmieszczone i często nieroztropny, bądź początkujący gracz może natknąć się na bardzo silnego przeciwnika, który zabije go jednym uderzeniem. Mała różnorodność expowisk na wszystkich lvl, każdą klasą expi się na tym samym. Jeszcze na koniec poleciłbym poprawić blanki, żeby nie teleportowały się w ścianę.

5) Klasy - Klasy są do siebie bardzo podobne, jedne mają łatwiejszy start, inne natomiast są mocniejsze od powiedzmy 100 lvl. Jeżeli to administratorzy nazywają balansem, to się grubo mylą. Każda klasa powinna się róznić (indywidualne skille np buff do skilli ofensywnych dla zarakiego, do defensywnych dla sado itp.) np. Zaraki - bardzo duże obrażenia zadane mieczem, dużo hp, dobra regeneracja, natomiast słabe obrażenia z czarów; Sado - dużo defa/obrażeń z pięści, duża ilość hp, dobra regenracja, słaby dmg z czarów; Ichigo - średnie obrażenia zadane mieczem, trochę ponad średnią ilość hp, troszkę pomiędzy małą ilością reiatsu, a średnią, duże obrażenia z czarów.

Narazie tyle, jeśli coś jeszcze wpadnie mi do głowy do dopiszę. Przypominam, że ocena ta jest subiektywna i nie każdy musi się ze mną zgadzać.
kofe
kofe
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : kofe
Liczba postów : 4
Reputation : 0
Join date : 11/02/2015

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by Admin Sro Lut 11, 2015 11:59 am

kofe napisał:
1) Dobrą rzeczą byłoby podzielenie czarów na czary np. leczące/buffy/atakujące, system polegałby na tym, że można by było użyć jednocześnie czaru np. leczącego i atakującego, a nie można by było używać dwóch atakujących. Myślę, że dzięki mojej propozycji pvp i exp stałby się bardziej dynamiczny.
Pomysł całkiem dobry, warty uwagi.
kofe napisał:
2) Więcej item - pomysł banalny, chyba nie ma się co rozpisywać.
Jakbyś czytał to forum to byś wiedział, co się szykuje.
kofe napisał:
3) Mapa - No, co tu dużo mówić, mapa jest po prostu tragiczna. Oczywiście można znaleźć kilka ciekawych miejsc, jednak znacznie więcej jest tych mniej ciekawych. Przede wszystkim złe rozstawienie trainer'ów i depo w Karakurze oraz bardzo źle wyglądające expowiska. Generalnie chodzi o pracę nad estetyczną wartością mapy, ponieważ niektóre expowiska wręcz napawają obrzydzeniem.
Jako, że ja jestem mapperem to nie będę wypowiadał się na ten temat gdyż większość expowisk jest mojego autorstwa, wydaje mi się że po prostu masz inny gust albo naoglądałeś się za dużo prac "wystawowych".
kofe napisał:
4) Expowiska - Jest bardzo mało expowisk dla low lvl. Expowiska są źle rozmieszczone i często nieroztropny, bądź początkujący gracz może natknąć się na bardzo silnego przeciwnika, który zabije go jednym uderzeniem. Mała różnorodność expowisk na wszystkich lvl, każdą klasą expi się na tym samym. Jeszcze na koniec poleciłbym poprawić blanki, żeby nie teleportowały się w ścianę.
Expowiska na małe lvl są (w wystarczającej ilości, mapa jest wykorzystywana przez graczy w raptem 20%)- ba są też dobrze rozmieszczone (90% nowych graczy trafia bez problemu na pierwsze expowiska, potem trzeba sobie poradzić samemu, akurat natrafienie na bardzo silnego mooba "niechcący" jest dość ciężkie na low lvl (nie mówię, że niemożliwe).
Co do Blanków i Hella (tam większość osób expi) - te lokalizacje w officjalnej wersji będą na pacc więc większość graczy na low lvl nie będzie tam expiła.
kofe napisał:
5) Klasy - Klasy są do siebie bardzo podobne, jedne mają łatwiejszy start, inne natomiast są mocniejsze od powiedzmy 100 lvl. Jeżeli to administratorzy nazywają balansem, to się grubo mylą. Każda klasa powinna się róznić (indywidualne skille np buff do skilli ofensywnych dla zarakiego, do defensywnych dla sado itp.) np. Zaraki - bardzo duże obrażenia zadane mieczem, dużo hp, dobra regeneracja, natomiast słabe obrażenia z czarów; Sado - dużo defa/obrażeń z pięści, duża ilość hp, dobra regenracja, słaby dmg z czarów; Ichigo - średnie obrażenia zadane mieczem, trochę ponad średnią ilość hp, troszkę pomiędzy małą ilością reiatsu, a średnią, duże obrażenia z czarów.
Tak jak w pkt. 2. nie wiesz co się dzieje na serwie.
Admin
Admin
Administrator
Administrator

Liczba postów : 522
Reputation : 27
Join date : 08/05/2011
Age : 29

https://wob-animestory.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by nanika Sro Lut 11, 2015 12:08 pm

kofe napisał:
1) Zmienić exhaust - moim pomysłem jest to, aby zmienić exhaust na standardowy tibijski i nie starać się na siłę zmieniać tej gry, tworzyć 5 milionów spelli, które wcale nie pomogą tylko jeszcze bardziej utrudnią sprawę. Proponuję więc wprowadzić exhaust jakieś 1.5 sekundy lub nawet i mniejszy oraz wyłączyć możliwość użycia 2 czarów atakujących jednocześnie (czy tam jeden po drugim). Dobrą rzeczą byłoby podzielenie czarów na czary np. leczące/buffy/atakujące, system polegałby na tym, że można by było użyć jednocześnie czaru np. leczącego i atakującego, a nie można by było używać dwóch atakujących. Myślę, że dzięki mojej propozycji pvp i exp stałby się bardziej dynamiczny.

Popieram Pana up, może nie 1.5s, ale można dać na test 0.5s, 1s
nanika
nanika
VIP
VIP

Nick in game : Nanika
Liczba postów : 131
Reputation : 7
Join date : 29/12/2014

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by Admin Sro Lut 11, 2015 12:21 pm

nanika napisał:
kofe napisał:
1) Zmienić exhaust - moim pomysłem jest to, aby zmienić exhaust na standardowy tibijski i nie starać się na siłę zmieniać tej gry, tworzyć 5 milionów spelli, które wcale nie pomogą tylko jeszcze bardziej utrudnią sprawę. Proponuję więc wprowadzić exhaust jakieś 1.5 sekundy lub nawet i mniejszy oraz wyłączyć możliwość użycia 2 czarów atakujących jednocześnie (czy tam jeden po drugim). Dobrą rzeczą byłoby podzielenie czarów na czary np. leczące/buffy/atakujące, system polegałby na tym, że można by było użyć jednocześnie czaru np. leczącego i atakującego, a nie można by było używać dwóch atakujących. Myślę, że dzięki mojej propozycji pvp i exp stałby się bardziej dynamiczny.

Popieram Pana up, może nie 1.5s, ale można dać na test 0.5s, 1s

Exehaust zwykły nie (blokuje on wszystkie spelle, tak jak było kiedyś), druga opcja jest całkiem okey.
kofe napisał:Dobrą rzeczą byłoby podzielenie czarów na czary np. leczące/buffy/atakujące, system polegałby na tym, że można by było użyć jednocześnie czaru np. leczącego i atakującego, a nie można by było używać dwóch atakujących.
Admin
Admin
Administrator
Administrator

Liczba postów : 522
Reputation : 27
Join date : 08/05/2011
Age : 29

https://wob-animestory.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by Gość Sro Lut 11, 2015 1:17 pm

Najlepszym rozwiązaniem było by coś z systemu rl tibi na spelle teraz, spelle ofensywne, defensywne etc mają własny cd dla swojej grupy spelli, innymi słowy po użyciu kuroi keikatsu, mamy te 3 sec cd na kuroi keikatsu no i powiedzmy jakieś 1 sec cd na zwykle keikatsu(które i tak nie jest używane ale to już inna sprawa, ma być to zmieniane ;D) oraz spelle ofensywne też powinny mieć własny cd naprzykład po uzyciu Juhaku, mam te 7,5 sec cd na Juhaku oraz powiedzmy 0,5 sec na inne spelle ofensywne, oraz sprawa parala, narazie znam 2 postacie z paralem, do Ishidy paral jeszcze jakoś pasuje ale powinien on mieć z 25 sec cd oraz powiedzmy 3-4 sec cd na all ofensywne spelle a co do Rukii to ja bym proponował po prostu usunąć tego parala, ona ma wystarczający burst bez parala i uważam że świetnie będzie sobie radzić bez niego, ewentualnie jeżeli chcecie jej tego parala zostawić to powinien on być lekki mieć z 20 sec cd i z 0,5 sec cd na inne spelle ofensywne, możecie pytać czemu Ishida ma miec 25 sec cd i 3-4 sec cd na spelle ofensywne? Ponieważ jego paral jest i powinien zostać mocny a Rukia powinna mieć lekkiego i dość krótkiego parala z którego jest dość łatwo wyjść.

Co do respów, na low lvl jest dość dużo respów i są według mnie dobrze rozstawione ale problem zaczyna się od takiego 150 lvla, na 150 lvlu możemy expić na blankach i metalach(najlepsze spawny) co jest dość nudne, tak samo od ~220 najlepiej jest expić na togabito co też jest nudne, powinno być więcej możliwości, przynajmniej ja tak uważam. Zawsze można pomieszać spawny, na przykład na tak zwanym moście z Kushandami(droga do anni) dać też tsubimito etc. Podziemia Kushand zostawić takie jakie są imo. Można też zrobić system "mini-bossow" czyli na przykład raz na 3-4k na przykład Kushand respi się mini boss Kushand który jest z 3-4 razy mocniejszy oraz ma dużo większy drop rate, oczywiście nie dotyczy to tylko Kushand ale też innych potworków, ale jako iż na chwilę obecną tylko eq z Kushand jest coś warte to inne bossy musiały by mieć jakieś inne specjalne unikalne itemki. Według mnie urozmaiciło by to grę, przy okazji można też zrobić na przykład misje na zabicie na przykład właśnie Bossa Kushand dzięki czemu siedzenie tam paru h miało by jakiś większy sens.

Pozdrawiam,
Merlase.
Anonymous
Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by Admin Sro Lut 11, 2015 1:41 pm

Merlase napisał:Co do respów, na low lvl jest dość dużo respów i są według mnie dobrze rozstawione ale problem zaczyna się od takiego 150 lvla, na 150 lvlu możemy expić na blankach i metalach(najlepsze spawny) co jest dość nudne, tak samo od ~220 najlepiej jest expić na togabito co też jest nudne.
Pamiętaj, że dojdzie hm.

Merlase napisał:Można też zrobić system "mini-bossow" czyli na przykład raz na 3-4k na przykład Kushand respi się mini boss Kushand który jest z 3-4 razy mocniejszy oraz ma dużo większy drop rate, oczywiście nie dotyczy to tylko Kushand ale też innych potworków, ale jako iż na chwilę obecną tylko eq z Kushand jest coś warte to inne bossy musiały by mieć jakieś inne specjalne unikalne itemki. Według mnie urozmaiciło by to grę, przy okazji można też zrobić na przykład misje na zabicie na przykład właśnie Bossa Kushand dzięki czemu siedzenie tam paru h miało by jakiś większy sens.
I like it! Postaram się to wprowadzić w kolejnym update. (póki co testowo dla Kushanad ale w przyszłości jeżeli się sprawdzi to ogarniemy to na większą skalę).
Admin
Admin
Administrator
Administrator

Liczba postów : 522
Reputation : 27
Join date : 08/05/2011
Age : 29

https://wob-animestory.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by kofe Sro Lut 11, 2015 2:57 pm

Soul napisał:
kofe napisał:
2) Więcej item - pomysł banalny, chyba nie ma się co rozpisywać.
Jakbyś czytał to forum to byś wiedział, co się szykuje.

Nie wiem, myślałem, że w tym temacie mamy pisać ogólnie pomysły, które zachęcą nowych graczy. Przepraszam, nie wiedziałem, że skoro coś już macie w planach to nie można tego napisać.

kofe napisał:
3) Mapa - No, co tu dużo mówić, mapa jest po prostu tragiczna. Oczywiście można znaleźć kilka ciekawych miejsc, jednak znacznie więcej jest tych mniej ciekawych. Przede wszystkim złe rozstawienie trainer'ów i depo w Karakurze oraz bardzo źle wyglądające expowiska. Generalnie chodzi o pracę nad estetyczną wartością mapy, ponieważ niektóre expowiska wręcz napawają obrzydzeniem.
Jako, że ja jestem mapperem to nie będę wypowiadał się na ten temat gdyż większość expowisk jest mojego autorstwa, wydaje mi się że po prostu masz inny gust albo naoglądałeś się za dużo prac "wystawowych".[/quote]

Nie chodzi o żadne prace wystawowe, nie oglądam prac z tibi, czy z jakiejkolwiek innej gry. Gram dla przyjemności z grania, a swoje opinie opieram o mapy z którymi miałem do czynienia wcześniej.


Jeszcze tak a propos Blanków - chodziło mi o to żeby naprawić bug związany z tym, że te potwory teleportują się w ściany.

Kolejną sprawą jest to, że tak naprawde mało jest informacji o tym, co dzieje się na serwie. Jakie zmiany zachodzą etc. A skoro to jest beta to pewne poprawki są wprowadzane prawdopodobnie co dzień.
kofe
kofe
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : kofe
Liczba postów : 4
Reputation : 0
Join date : 11/02/2015

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by Admin Sro Lut 11, 2015 3:09 pm

Poprawki wprowadzane są praktycznie "automatycznie" dlatego też nie piszemy o każdej rzeczy na forum.
Aktualnie szykujemy się do większego update (client, mapa = questy, nowe systemy).

Z Blankami wiem, że jest problem i postaramy się go naprawić, aczkolwiek póki co odstawione jest to na bok.
Admin
Admin
Administrator
Administrator

Liczba postów : 522
Reputation : 27
Join date : 08/05/2011
Age : 29

https://wob-animestory.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by Gość Sro Lut 11, 2015 3:17 pm

Soul napisał:Poprawki wprowadzane są praktycznie "automatycznie" dlatego też nie piszemy o każdej rzeczy na forum.

Wiem że pisanie o wszystkich poprawkach to dużo roboty, ale szczerze mówiąc dało by to dużo serverowi, jak mówiłem już kiedyś dzięki temu gracze wiedzieli by że ciągle ciężko pracujecie nad serverem i ciągle się coś na nim zmienia. Jeżeli chcesz to mogę założyć o tym temat i tam all update pisać, wystarczy że ty lub Arn lub Wojtux napiszą mi w grze co się zmieniło i mogę to ładnie zamieścić na forum z jakimś opisem etc, ewentualnie Arn zawsze może mi na Skype napisać jakieś małe zmiany i mogę je zamieszczać na forum etc. Oczywiście tylko jeżeli chcecie ^^.
Anonymous
Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by Arn Sro Lut 11, 2015 8:24 pm

Merlase napisał:
Wiem że pisanie o wszystkich poprawkach to dużo roboty, ale szczerze mówiąc dało by to dużo serverowi, jak mówiłem już kiedyś dzięki temu gracze wiedzieli by że ciągle ciężko pracujecie nad serverem i ciągle się coś na nim zmienia. Jeżeli chcesz to mogę założyć o tym temat i tam all update pisać, wystarczy że ty lub Arn lub Wojtux napiszą mi w grze co się zmieniło i mogę to ładnie zamieścić na forum z jakimś opisem etc, ewentualnie Arn zawsze może mi na Skype napisać jakieś małe zmiany i mogę je zamieszczać na forum etc. Oczywiście tylko jeżeli chcecie ^^.

Mnie się podoba.
Arn
Arn
VIP
VIP

Nick in game : Arn [Admin
Liczba postów : 91
Reputation : 2
Join date : 24/12/2014
Age : 34
Skąd : Włocławek

http://wobota.no-ip.org

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by kofe Sro Lut 11, 2015 10:54 pm

Kolejna rzecz po dzisiejszym dniu. Mianowicie serwer offline prawie cały dzień, a na forum 0 informacji, news'ów na ten temat. Nie wiadomo czy serwer jeszcze kiedyś będzie online czy też nie, czy może jest offline bo wchodzi jakiś update, czy po prostu ze zwykłego widzi mi się admina. Przydałyby się takie informacje, dzięki takim działaniom gracz czuję się doceniony, potrzebny i bardziej wciąga się w pomoc administracji.
kofe
kofe
Użytkownik
Użytkownik

Nick in game : kofe
Liczba postów : 4
Reputation : 0
Join date : 11/02/2015

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by Gość Sro Lut 11, 2015 10:56 pm

Ogólnie to server był online, jedynie na stronie piszę że offline, chyba błąd na stronie, najlepiej sprawdzać na stronie w zakładce "Online players", wiem że nie jest to idealne rozwiązanie no ale jakoś sobie trzeba radzić.
Anonymous
Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by Admin Sro Lut 11, 2015 10:58 pm

Merlase napisał:Ogólnie to server był online, jedynie na stronie piszę że offline, chyba błąd na stronie, najlepiej sprawdzać na stronie w zakładce "Online players", wiem że nie jest to idealne rozwiązanie no ale jakoś sobie trzeba radzić.

Ogólnie mamy problem z acc z tym napisem że jest off (odkąd Arn przeprowadził się do UK), póki co nie walczymy z tym bo jak samo sie zepsuło to samo się naprawi xD) Ogólnie to zazwyczaj jak acc działa to serwer też chodzi.
Na początku testów zaznaczaliśmy, że serwer nie będzie online 24h ponieważ hostowany jest na lokalnym pc a nie na dedyku (na czas testów).
Admin
Admin
Administrator
Administrator

Liczba postów : 522
Reputation : 27
Join date : 08/05/2011
Age : 29

https://wob-animestory.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Gracze uciekają. - Page 2 Empty Re: Gracze uciekają.

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Strona 2 z 3 Previous  1, 2, 3  Next

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach